Menu

صداپیشه‌ی کاراکترV در Devil May Cry 5 از بازی جدید Capcom Vs می‌گوید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers صداپیشه کاراکتر (V) وی، Brian Hanford شنبه شب در مورد "بازی بعدی Capcom Vs و شخصیت های جدید آن توئیت کرد.در این توئیت گفته شد :

"به شدت برای نسخه‌ی بعدی Capcom vs هیجان‌زده هستم! بازی‌ای با شخصیت‌های جدید ولی بسیار آشنا."

به‌نظر می‌رسد Capcom در حال تولید نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Capcom vs است، بازی‌ای که هرچند هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، ولی توسط یکی از صداپیشگان Devil May Cry V لو رفته است.

هرچند Hanford اطلاعات زیادی از این پروژه نداده است، ولی به‌نظر می‌رسد او به‌نوعی این بازی جدید را قبل از ارائه‌ی رسمی آن لو داده و از هشتگ مخصوصی تحت‌عنوان CapcomVS هم برای این قضیه استفاده کرده است. از آنجایی که این صداپیشه صحبتی از Marvel vs Capcom نکرده و همین‌طور از «شخصیت‌های جدید» گفته است، احتمال دارد با زیرمجموعه‌ی متفاوتی از این سری بازی مبارزه‌ای همراه شویم.

آخرین نسخه‌ی کراس‌اوور Capcom یعنی Marvel vs Capcom: Infinite با عرضه در سال ۲۰۱۷ نتوانست آن‌طور که باید و شاید موفقیت‌آمیز عمل کند. در سال ۲۰۱۸ هم شایعه‌ای منتشر شد مبنی براینکه کپکام قصد دارد این بازی را با تغییرات فراوان، یک‌بار دیگر تحت عنوان Marvel vs Capcom 4 منتشر شد؛ شایعه‌ای که بعدها خبری از آن نشد.

دیگر بازی مبارزه‌ای معروف کپکام یعنی Street Fighter V هم هرچند در ابتدا عملکردی در حد و اندازه‌ی این سری قدیمی نداشت، ولی به‌تدریج توانست با بهبود در بخش‌های مختلف و اضافه کردن محتویات بیشتر، دل طرفداران را به‌دست آورد و دو روز قبل هم نسخه‌ی کامل آن با نام Street Fighter V: Champion Edition برای پلی استیشن 4 و PC منتشر شد.

اگر Capcom قصد معرفی Capcom vs جدید را در سال جاری داشته باشد، به احتمال زیاد بسیاری از طرفداران از آن استقبال کنند، بخصوص با توجه به این چند سال اخیر کپکام و ارائه‌ی بازی‌ها و فرنچایز‌های موفقی مانند: Monster Hunter ،Devil May Cry و Resident Evil. هر چند تاکنون اعلام رسمی از طرف کپکام انجام نشده است، ولی فعلا می‌توان حدس زد که آن‌ها مشغول کار بر روی سری جدید هستند.