Menu

توسعه‌دهنده‌ی Outriders: این بازی، یک بازی “کامل” خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt سرانجام پرده‌ها کنار رفت و از بازی Outriders رونمایی شد. RPG / شوتر هیبریدی. البته هنوز سؤالات زیادی وجود دارد که باید در موردشان دانست و نکته‌ای که ممکن است از خودتان سؤال کنید این است که آیا این عنوان یک بازی "live service" خواهد بود یا نه به عنوان چیزی مثل Anthem یا Destiny. بسیاری همین تصور را براساس آنچه که تاکنون دیده‌ایم می‌کردند، اما حالا به نظر می‌رسد که اینگونه نباشد.

بلاگ VG247 در گفت و گو با Level Designer این مجموعه Rafal Pawlowski و Narrative Designer (طراح روایت داستانی) Szymon Barchan درباره این بازی آنها گفتند که این بازی به‌عنوان یک بسته کامل ارائه می‌شود و این گفته ایده‌ی اینکه این عنوان یک بازی سرویس زنده مانند عناوین ذکر شده است، پایین می‌آورد.

ما در حال انتشار یک بازی کامل هستیم که می‌توانید از همه چیز در آن لذت ببرید. این برنامه‌ی چهار سال پیش ما بود و این تصمیمات، اصولی است که ما برای این بازی می‌خواهیم.

همچنین Pawlowski افزود: "درمورد بسته کامل، این فقط یک جنبه‌ی اهداف ماست، بازی‌ها واقعاً گران هستند و ما می‌خواهیم بازیکنان برای شروع، قیمت منصفانه‌ای را داشته باشند."

گفتنی است، People Can Fly و Square Enix هر دو توانایی بالقوه Outriders را برای تبدیل شدن به یک فرنچایز دیده‌اند.

همچنین Pawlowski اضافه کرد: "قطعا این احساس وجود دارد که ما می‌خواهیم یک جهان عظیم بسازیم. جهان بزرگی که می‌خواهیم در یک نقطه گسترش دهیم. در حال حاضر، ما فقط بر روی آنچه که می‌خواهیم ارائه دهیم متمرکز شده‌ایم."

Barchan نیز ادامه داد: "ما در حال تهیه یک بسته كامل با گیم‌پلی كامل و داستانی كامل هستیم. این یک IP بسیار مهم برای ما و Square Enix است.

البته آنچه به معنای سرویس‌دهی زنده یا عنوان GaaS است در این مرحله بسیار مبهم است. ما هنوز به اندازه کافی در مورد Outriders نمی‌دانیم که این بسته‌ی"کامل" در واقع چگونه خواهد بود. بدون شک در مورد برنامه‌های قبل و بعد از ارائه‌ی این عنوان بسیار هیجان زده‌ایم، برای اطلاعات بیشتر از این بازی با پردیس‌گیم همراه باشید.