Menu

ایونت Harley Quinn در دسترس کاربران فورتنایت قرار گرفت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers چندی پیش فیلم Birds of Prey اکران شد تا علاقه‌مندان به شخصیت Harley Quinn، بتوانند فیلم مستقل این شخصیت دوست داشتنی را تماشا کنند. جدا از این مورد، علاقه‌مندان به هارلی کویین در بازی فورتنایت هم می‌توانند از این کاراکتر استفاده کنند.

پس از شایعات مختلف، بالاخره Epic Games، سازنده و ناشر Fortnite، به مناسبت اکران Birds of Prey رویداد جدیدی را برگزار کرده است. در جریان رویداد برگزار شده بازیکنان می‌توانند باندل کاراکتر Harley Quinn را از فروشگاه داخل Fortnite خریداری کنند. باندل Harley Quinn شامل کاراکتر Harley Quinn با ظاهر فیلم Suicide Squad، آیتم Punchline و Harley Hitter می‌شود. همچنین اسکین دیگری هم برای Harley Quinn در بازی فورتنایت درنظر گرفته شده است.

بازیکنان با کامل کردن چالش‌های این رویداد، می‌توانند اسکین Always Fantabulous رابدست آورند که مربوط‌ به ظاهر این شخصیت در فیلم Birds of Prey می‌شود. دراین‌میان اشاره کنیم که کاربران تنها تا ۱۷ فوریه (28 بهمن ماه) فرصت دارند تا برای دریافت باندل و کامل کردن چالش‌های ذکر شده اقدام کنند. در گذشته هم شاهد کراس‌اورهای مختلفی میان فورتنایت و سایر فیلم‌های سینمایی در حال اکران بوده‌ایم که هرکدام محتویات خاصی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

در انتها می‌توانید نظرات خود را در مورد کاراکتر Harley Quinn در بازی محبوب Fortnite را با پردیس‌گیم به اشتراک بگذارید.