Menu

WWE 2K20 از نظر کیفی و فروش ناامید کننده ظاهر شده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt سری WWE 2K همواره به دلیل اشکالات و مشکلات فنی مشهور بوده است. کلی از کانال‌های Twitters و YouTube وجود دارد که به شیوه‌های خنده‌دار بازی را خراب می‌کنند. اما WWE 2K20 چیزی کاملاً متفاوت بود، این بازی یک آشفتگی تکنیکی افسانه‌ای بود به گونه‌ای که به سختی قابل بازی بود (و بله، واقعاً بد بود). به نظر می‌رسد که این حد از بد بودن هم در فروش و هم در بازی منعکس شده است.

در آخرین تماس با مسئول مالی Take-Two Interactive، مدیرعامل بازی Strauss Zelnick به عملکرد ضعیف این بازی اشاره کرد. وی گفت: این بازی هم از نظر کیفیت و هم از فروش کلی آن ناامید کننده بود. Zelnick اظهار داشت که ناشر 2K و توسعه دهنده ویژوال کانسپت برای بهبود این ویژگی‌ها در کنار هم کار می‌کردند.

"ما امیدوارن نیستیم که WWE 2K20 انتظارات ما را برآورده کند، هم از نظر فروش و هم از نظر کیفیت، 2K به طور فعال با ویژوال کانسپت همکاری می‌کند تا اطمینان حاصل شود که این موضوعات در آینده مورد بررسی قرار می‌گیرند و برنامه‌های آنها در این زمینه به زودی به اشتراک گذاشته می‌شود.

" Zelnick گفت: WWE به گسترش جهانی خود ادامه می‌دهد، و فرصت طولانی قابل توجهی برای رشد سری WWE 2K و بهبود کیفیت بازی وجود دارد."

مدیر خلاق WWE 2K20 محیط پر تنش بین Visual Concepts و Yuke’s شریک طولانی مدت WWE را شرح داد. این شکاف به احتمال زیاد به عدم کیفیت عنوان کمک کرده است. امیدواریم برای سری‌های بعد این عنوان آنها بتوانند سر خود را بالاتر بگیرند، باید صبر کنیم و ببینیم.