Menu

سونی تایید کرد: امسال خبری از PSX نخواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، مدیر استودیوهای جهانی PlayStation ، "شاون لیدن" (Shawn Layden) تایید کرد که امسال سونی مراسم PlayStation Experience 2018 را برگزار نخواهد کرد.

"لیدن" این بیانیه را در وبسایت PS Blog منتشر کرد و گفت: "گرچه ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد ولی ما تصمیم گرفتیم که امسال مراسم PlayStation Experience را برگزار نکنیم."

"ما امسال این مراسم را در امریکا نخواهیم داشت. دلیل این موضوع پیشرفت‌هایی است که داریم بر روی بازی‌هایمان اعمال می‌کنیم. حال که عنوان Spider Man به بازار عرضه شده است، در حال برنامه‌ریزی برای سال 2019 و بازی‌هایی همچون Dreams و Days Gone هستیم."

لیدن افزود: "ما امسال به اندازه‌ای محتوا در اختیار نداریم که برای آن تعداد کثیری از مردم را در سراسر آمریکای شمالی گرد هم آوریم و نمی‌خواهیم که سطح انتظارات را بیش از حد بالا ببریم و بعدا به آن عمل نکنیم. این یک تصمیم سخت بود، اما در نهایت بنا بر این شد که امسال PlayStation Experience را برگزار نکنیم."

در حالی که مراسم PSX پارسال چیز زیادی برای ارائه نداشت، اما در سال 2016 دو معرفی بسیار بزرگ را در این مراسم داشتیم یعنی معرفی عناوین The Last of Us Part 2 و Uncharted The Lost Legacy، پس نمی‌توان گفت که PSX مراسمی کم اهمیت است. با اینحال هنوز مشخص نیست که سیاست سونی در قبال برگزاری مراسم‌های دیگر پیش رو از جمله Paris Games Week و Game Awards 2018 چه خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از این تصمیم سونی ناامید شدید یا از آن حمایت می‌کنید؟