Menu

تماشا کنید؛ تصاویر جدید Death Stranding طرح‌های مفهومی BTها و کانسپت‌های استفاده نشده را نمایش می‌دهد

با اینکه صحبت‌ها درمورد آخرین بازی هیدئو کوجیما ضد و نقیض است، به نظر همه قبول دارند که Death Stranding از نظر ارائه‌ی دنیایی تازه برای گشت و گذار بازیکنان قابل قبول عمل کرده. این موضوع به خصوص به دلیل وجود موجودات به یاد ماندنی و دشمنانی مثل BTها محقق شده، هیولاهای ماوراءطبیعی که دنیای مردگان را به جهان زنده متصل می‌کنند و در طول بازی سم پورتر بریدجز باید از آن‌ها اجتناب می‌کرد. به عقیده‌ی بسیاری BTها در بازی نهایی به اندازه کافی وحشتناک از آب در آمده‌اند اما با توجه تصاویری که جدیداً به اشتراک گذاشته شده، می‌توان دید که ایده‌های ابتدایی ،حتی عجیب و غریب‌تر از چیزهایی هستند که در بازی استفاده شده.

به گزارش pardisgame و به نقل از dualshockers، در صفحه subreddit مربوط به Death Stranding، عکس‌هایی از آرت‌بوک این عنوان که نقاشی‌ها و تصویرهای هنری در طول ساخت را شامل می‌شود و به زودی منتشر خواهد شد قرار گرفته. به طرز به ویژه‌ای، یکی از جالب توجه‌ترین قسمت‌های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر Belakor110 در رابطه با ساخت و طراحی یکی از خوفناک‌ترین دشمنان بازی یعنی Beached Things می‌شود.

این صفحه‌ها تعدادی از طرح‌های مفهومی و ایده‌های اولیه که توسعه دهندگان Kojima Productions برای به وجود آوردن BTها مد نظر داشته‌اند را نمایش می‌دهد. همانطور که می‌بینید، در ابتدا قرار بوده این موجودات ترسناک‌تر و عجیب و غریب‌تر از چیزی که به دستمان رسید باشند. در قسمتی از توضیحات مربوط به این طراح‌های هنری آورده شده که به نظر Kojima Productions الگو برداری از موجودات واقعی «احساس ترسناک‌تر و قابل قبول‌تری» القا می‌کرده. در بخش دیگری آورده شده که سازندگان قصد داشتند از «جنازه‌ی حیوانات غرق شده» استفاده کنند تا «بیرون زدگی استخوان‌ها بعد از پوسیدگی گوشت» را نشان دهند.

بدون شک یکی از قسمت‌های به یادماندنی‌تر Death Stranding همین BTها بودند و دیدن اینکه سازندگان چطور به طرح‌های نهایی رسیده‌اند خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که آرت‌بوک کامل در ماه فوریه‌ی میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

9 8 7

7 6 5

4 2 2 1

Death Stranding هم‌اکنون برای PS4 در دسترس است و در تابستان آینده و به لطف استودیوی 505 Games شاهد حضور این عنوان روی PC نیز خواهیم بود.