Menu

فصل 4 بازی APEX Legends در تاریخ 15 بهمن آغاز می شود

به گزارش پردیس گیم، استودیو Respawn Entertainment توسعه دهنده بازی APEX Legends اخیرا جزئیات جدیدی را منتشر کرده که شامل ادغام فصل 4 است که در تاریخ 4 فوریه (15 بهمن) آغاز می شود. این توسعه دهنده با برگزاری یک رویداد تجربه زنده بازی با حضور تعداد زیادی از اعضای تیم سازنده در مورد بخش‌های اضافی که در مود Battle Royale ظاهر خواهد شد، صحبت کرد.
فصل جدید شامل یک قهرمان جدید به نام Forge است که یک مبارز مشهور MMA است. در کنار Forge یک اسلحه جدید به نام Sentinel نیز اضاف می‌شود که یک اسلحه bolt-action تک تیر‌انداز خواهد بود. سایر ویژگی های فصل 4 شامل 3 سری بازی رتبه بندی شده و همچنین تغییرات جدید در نقشه Edge World است. همچنین Respawn برای همه بازیکنان که فصل چهارم را در ماه آینده آغاز می‌کنند، هدایای سالگرد را اهدا خواهد کرد.

در پایان فصل 4 از 25 تا 27 ژانویه (5 تا 7 بهمن )،بازیکنان واجد شرایط می‌توانند به مسابقات جهانی APEX Legends راه یابند. یک مسابقه مقدماتی دوم از 29 فوریه تا 2 مارس (10 تا 12 اسفند) برگزار خواهد شد.
همه بازیکنان مسابقات انتخابی در یک تورنمنت بزرگ در آرلینگتون، تگزاس که از ۱۳ تا ۱۵ مارس (23 تا 25 اسفند) برگزار می‌شود، رقابت خواهند کرد. مجموعا این مسابقات تیم‌هایی از شصت کشور مختلف را تشکیل خواهند داد که در دوازده رویداد در سراسر جهان برای جایزه نقدی ۳ میلیون‌دلاری رقابت می‌کنند. دو رویداد نخست برای این مجموعه در روزهای 24 تا 26 آوریل (5 تا 7 اردیبهشت) در پاریس و 30 تا 31 مه (10 و 11 خرداد) در Bucharest (بخارست) برگزار خواهد شد.

APEX Legends بزرگتر و بزرگتر می‌شود و هیچ پایانی نخواهند داشت. اگرچه هنوز از پدیده‌ای همچون Fortnite پیشی نگرفته است، اما جامعه ای اختصاصی از بازیکنانی دارد که باعث می شود از سایر رقبای Battle Royal بسیار متمایز شود. مشتاقانه منتظر هستیم که ببینم بازی در طول سال 2020 چه مقدار رشد و تغییر خواهد کرد.