Menu

Ninja Theory از انحصاری ترسناک جدیدی برای Xbox تحت عنوان Project: Mara رونمایی کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamesradar، سازنده Hellblade در حال کار کردن روی یک عنوان آزمایشی جدید به نام Project: Mara می باشد. نینجا تئوری اهدافش را برای این عنوان در پست بلاگش تعیین کرده است، و همانند برخی از عناوین دیگر نینجا تئوری، این پروژه نیز بر پایه سلامت روانی ساخته شده است. کارگردان تجاری Dom Matthews در مورد این پروژه چنین نوشته است:

"Project: Mara دنیایی واقعی و برپایه نمایش ترور روانی خواهد بود، دقیقا مبنی بر تجربیاتی در زندگی واقعی و تحقیق عمیق، هدف ما بازسازی ترس های ذهنی با بیشترین دقت و واقع گرایی ممکن است. Project Mara یک عنوان آزمایشی و نمایش دهنده مواردی است که می توانند به مدیوم های جدید روایت تبدیل شوند."

در کنار تیزر و معرفی Project: Mara، نینجا تئوری مقاله ای در مورد چگونگی توسعه و طراحی بازی نیز منتشر کرده است. جدا از عنوان در دست ساخت دیگر آنها یعنی Bleeding Edge، تیم های دیگری در حال کار بر روی پروژه تحقیقاتی The Insight Project و Hellblade 2 به عنوان پروژه های مستقل از هم هستند.

همچنین تایید شد که داستان Project Mara تنها دارای یک شخصیت (احتمالا Mara) بوده و در یک مکان، که همان ساختمان بی روح نمایش داده شده در تیزر است، جریان خواهد داشت.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه