Menu

تماشا کنید: تیزر کوتاهی از گیم‌پلی بازی Godfall منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers در گیم پلی جدیدی که از بازی Godfall انحصاری جدید کنسول PS5 منتشر شده است نشان از یک بازی اکشن-ماجراجویی نسل بعدی می‌دهد.
با وجود اینکه PS5 و Xbox Series X،هر دو معرفی رسمی بازی و محصول جدید خود را تاخیر انداختند ولی امروز یک نماینده داخلی،گیم پلی جدیدی از اولین مورد تأیید شده انحصاری کنسول خود یعنی بازی Godfall را فاش کرد.این تیزر کوتاه اطلاعات جدیدی از بازی به ما می‌دهد.

این نشت خبر از کامیونتی اختصاصی PS4 در وبسایت Reddit بدست آمده است،جایی که کاربر Reddit به نام "'YeaQuarterDongIng" قطعه ای از گیم پلی Godfall را منتشر کرد.اما آنچه می بینیم خیلی هیجان انگیز است:
در تیزر زیر استفاده از جلوه‌های باورنکردنی و فیزیک ذرات مشاهده می‌شود که گوشه‌ای از قدرت گرافیکی PS5 را نشان می‌دهد.مهمتر از همه،در این جنگ کوتاه گیم‌پلی‌،ترکیبی ازDark Souls و Devil May Cry بنظر می‌رسید،گیم پلی‌ای کمی تاکتیکی و کمی هم فلاش.

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شخص فاش کننده خبردر پاسخ به این سوال که آیا این فیلم از تریلر آینده جدا شده است یا خیر ؟"پاسخ داد که این تریلر برای اوایل سال 2019 است" خلاصه اینکه،این تیزر احتمالا برشی از یک تریلر اصلی است و با توجه به کیفیت خوب تیزر و در مقایسه با تریلر اصلی آن که قبلا منتشر شده قابل تایید بنظر می‌رسد.

ما کاملاً در تب PS5 درگیر هستیم و منتقدان سعی می‌کنند اطلاعات و شایعات را ازهم جدا کنند و ترتیب درست را کنار هم قرار دهند.اگر شایعات صحتداشته باشند باید منتظر اعلامیه های PS5 در رویداد زنده در ماه فوریه (بهمن 98) باشیم که یک کنفرانس جایگزین برای سونی است که در E3 امسال عدم حضور خود را اعلام کرده است.

بازی Godfall در حال توسعه و برنامه ریزی برای ارایه در رایانه های شخصی و PS5 در اواخر سال 2020 است.