Menu

بازی Dying Light 2 تاخیر خورد

به نظر می‌رسد که ژانویه‌ی 2020 ماه تاخیر خوردن بازی‌های مورد انتظار است. پیش از این عرضه‌ی عناوینی چون Iron Man VR، Marvel's Avengers و Cyberpunk 2077 به تعویق افتاده بود و حال Dying Light 2 نیز به این گروه پیوسته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بازی Dying Light 2 که پیش از این قرار بود در بهار 2020 بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه شود تاخیر خورده و جزئیات بیشتر طی ماه‌های آتی به اشتراک گذاشته می‌شود. این خبر را استودیوی سازنده یعنی Techland بر روی توئیتر اعلام کرد. بنابر پیام تکلند، این استودیو به زمان بیشتری برای کامل ساختن دیدگاه خود و ارائه‌ی تجربه‌ای که به بازیکنان وعده داده‌ است، نیاز دارد.

Dying Light 2 بسیار جاه طلبانه به نظر می‌رسد. انتخاب‌های بازیکن در جریان این بازی رامبی محور بر روی جهان آن تاثیر گذاشته و پایان‌های مختلفی را رقم خواهد زد. علاوه بر این، همانند نسخه‌ی اصلی، از بخش چند نفره نیز پشتیبانی می‌کند. با این تفاسیر، Techland تصمیم گرفته تا به جای انتشار جدیدترین پروژه‌ی خود به صورت ناقص، زمان بیشتری را صرف توسعه‌ی آن کرده و تجربه‌ای کامل را به طرفداران ارائه دهد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟