Menu

استودیوی Bluepoint Games خواهان ادامه‌ی همکاری با سونی می‌باشد

آنطور که از شواهد پیداست، استاد ساخت Remake(بازسازی) بازی‌های مختلف یعنی Bluepoint Games در حال کار بر روی نسخه‌ی بازسازی Demon's Souls برای PS5 می‌باشد، اما این توسعه‌دهنده‌ی آمریکایی بعد از انتشار پروژه‌ی PS5 خود، چه برنامه‌ای پیش خواهد گرفت؟ در حال حاضر به نظر می‌رسد که تصمیم قاطعانه‌ای توسط این استودیو گرفته نشده است، اما آن‌ها علاقه‌مند به همکاری مجدد با کمپانی سونی می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، رئیس استودیوی Bluepoint Games "مارکو تراش" طی مصاحبه‌ای گفته است:"استودیوهای مختلف سونی خصوصا JAPAN Studio شرکای فوق‌العاده‌ای بوده‌اند. ما رابطه‌ی بسیار خوبی با آن‌ها داریم و در صورت علاقه‌مند بودن آن‌ها، ما از ادامه‌ی کار کردن در کنارشان بسیار خوشحال خواهیم شد."

با در نظر گرفتن اینکه هنوز از پروژه‌ی PS5 استودیوی Bluepoint به صورت رسمی رونمایی نشده است، حدس زدن در مورد بازی بعدی آن‌ها بسیار مشکل می‌باشد. البته دانستن اینکه سونی و این توسعه‌دهنده از همکاری با یکدیگر بسیار خوشحال می‌باشند، خبر بسیار خوبی برای طرفداران برند Playstation است؛ هر چه نباشد بازی‌های انحصاری بسیاری در تاریخ PS وجود دارند که طرفداران خواهان بازسازی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن‌ها می‌باشند.