Menu

دانلود موسیقی متن بازی Persona 5 The Royal

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Persona 5 The Royal اثر Shoji Meguro و Toshiki Konishi و Kenichi Tsuchiya و Atsushi Kitajoh و Ryota Koduka در خدمت شما هستیم.

بازی Persona 5 عنوانی با سبک نقش آفرینی و از لحاظ زمانی ششمین عنوان در سری پرسونا (که خود جزوی از سری بزرگتر Shin Megami Tensei است) محسوب می شود که توسط استودیوی Atlus توسعه یافته و برای کنسول های PS3 و PS4 عرضه شده است. داستان این نسخه در توکیو اتفاق می افتد و ماجرا های پروتاگونیست ساکتی را بیان می کند که بنابر دلایلی، به مدرسه دیگری انتقال داده می شود. در طول یک سال تحصیلی، او و تعداد دیگری از شاگردان متوجه فدرت های پرسونای خود می شوند، گروهی با نام Phantom Thieves of Hearts را شکل داده و قلمرو های ماوراالطبیعه را برای دزدیدن نیت های ناپاک از قلب مردم، زیر پا می گذارند. نسخه‌ی جدیدتر این بازی با نام Persona 5 The Royal نیز در اواخر سال 2019 به بازار عرضه شد که نسبت به بازی اصلی، با ارتقاها و اضافات بسیاری از جمله شخصیت‌های جدید همراه بود. موسیقی این بازی توسط آهنگسازان مختلفی مثل Shoji Meguro و Toshiki Konishi و Kenichi Tsuchiya و Atsushi Kitajoh و Ryota Koduka ساخته شده است.

دانلود موسیقی متن بازی پرسونا 5 رویال

PERSONA5 THE ROYAL STRAIGHT FLUSH EDITION Original Soundtrack

ناشر: Atlus

تاریخ انتشار: 2019

قیمت کلی: 13800 ین ژاپن – بیش از 126 دلار

تعداد قطعات موسیقی: 29 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 42 دقیقه و 38 ثانیه

کیفیت: MP3 V0

آهنگسازان: Shoji Meguro, Toshiki Konishi, Atsushi Kitajoh, Kenichi Tsuchiya, Tsukasa Masuko, Ryota Kozuka

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 197.56 مگابایت)

دانلود ساندترک نسخه اصلی از پردیس گیم

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

I believe [موسیقی پیشنهادی]

-Colors Flying High -opening movie version

Royal Days

Keep Your Faith

Throw Away Your Mask

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم