Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 518، 519 و 520: از کلانتر ضد ضربه در Red Dead Redemption 2 تا کاپیتان پرایس نامرئی در Modern Warfare

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 500 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان را برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 518: این اپیزود با Apex Legends شروع می‌شود، جایی که یکی از بازیکنان را به مکانی دیگر فرستاده و همان جا دخلش را می‌آوریم. در Mordhau با ضربات مشت، یکی از دشمنان را از پای در‌می‌آوریم. در Ghost Recon Breakpoint در حال رانندگی هستیم که ناگهان یک کامیون کنار جاده ظاهر شده و باعث سفرمان به دیار باقی می‌شود. در The Outer Worlds فنون کشتی کج را بر روی یکی از ربات‌ها اجرا می‌کنیم. در Assassin's Creed Odyssey مزرعه‌ی یکی از NPCها را به آتش کشیده و سپس از او درباره‌ی این مزرعه‌ سوال می‌کنیم. اوضاع فنی WWE2K 20 بسی نابسامان است و زبان از بیان این حجم از باگ، ناتوان می‌باشد. در Red Dead Redemption 2 با چند تن از npcها بحث می‌کنیم که در نهایت یکی از آن‌ها عصبانی شده و علاوه بر کشتن رفیقش، با ما نیز حمله‌ور می‌شود. در بخش آنلاین این عنوان نیز از آسمان، درشکه می‌بارد. Call of Duty Modern Warfare نیز به تازگی عرضه شده و از این پس کلیپ‌های فراوانی از آن ارسال خواهند شد. این بار سر یکی از دشمنان، داخل درب گیر کرده است.؛ همانند تصویر اصلی خبر. جایی دیگر در ساخته‌ی Infinity Ward یک هلیکوپتر بر روی هوا گیر کرده و هیچ واکنشی نیز نشان نمی‌دهد. عملیات خنثی‌سازی بمب هم به درستی پیش نمی‌رود. اپیزود 518 با The Outer Worlds به پایان می‌رسد، جایی که یک NPC به طرز عجیبی چرخیده و حرکت می‌کند.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 519: این اپیزود با Watch Dogs آغاز می‌شود، جایی که یک قطار به ما می‌کوبد تا از مسیر منحرف شویم. در Mordhau یک سنگ پرتاب کرده و سنگی دیگر را بر روی هوا خرد می‌کنیم. در For Honor یک همکاری دیدنی در اجرای حرکتی تمام‌کننده را مشاهده می‌کنیم. گاهی اوقات این تمساح نیست که شما را در RDR2 می‌کشد، بلکه ترس از بلعیده شدن است. پیشتر اشاره کردم که از این پس کلیپ‌های زیادی از Modern Warfare ارسال می‌شوند. در پارت اول تنها با چاقو، اعضای تیم حریف را از پای درمی‌آوریم. در پارت بعد هم با تان و به طرز بی‌رحمانه‌ای، دشمنان را نابود می‌کنیم. در قسمت بعد، تنها به وسیله‌ی پروانه‌ی هلیکوپتر، دشمنان را راهی آن دنیا می‌کنیم. اپیزود 519 با Red Dead Online تمام می‌شود، جایی که دستان یکی از بازیکنان به طرز عجیبی می‌چرخد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 520: این اپیزود با Prey شروع می‌شود، جایی که شکستن شیشه، منجر به سلام کردن npc می‌گردد. در Assassin's Creed Odyssey چنان ضربه‌ای به دشمن می‌زنیم که چند متری بر روی هوا پرواز کند. در Fallout 4 کابل‌های برق در حال پیچیدن هستند. ضربه‌ با پای شخصیت‌ اصلی Judgement باعث زیر سوال رفتن قوانین فیزیک می‌شود. در Red Dead Redemption 2 با کلانتری درگیر می‌شویم که هیچ چیز نمی‌تواند او را از پای دربیاورد؛ از آتش گرفته تا تیر. مثل اینکه در دنیای وسترن ساخته‌ی راک‌استار، برخی دشمنان حتی بدون سر هم می‌توانند به مبارزه ادامه دهند. بله باز هم Modern Warfare را در ادامه داریم که به عنوان مثال با چتر درون هلیکوپتر فرود می‌آییم. جایی دیگر در محصول اکتیویژن، کاپیتان پرایس محبوب وزن زیادی از دست داده است. در پارت بعد، گرافیک بازی‌های PS1 را درون Modern Warfare پیاده‌سازی کرده‌ایم. پرونده‌ی این اپیزود با Far Cry New Dawn بسته می‌شود، جایی که یک گلیچ بامزه را تماشا می‌کنیم.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید اپیزودهای 516 و 517 را در این لینک تماشا کنید.