Menu

تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

شرکت Square Enix با همکاری Marvel و استودیوی Crystal Dynamics بالاخره مدتی پیش از بازی Marvel's Avengers رونمایی کرد. در Comic-Con 2019 فهمیدیم که Kamala Khan یا همان Ms. Marvel شخصیت مهمی در جمع‌آوری مجدد تیم انتقام‌جویان خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، روز گذشته سازندگان تریلری جدید از بازی منتشر کردند که به بررسی ریزه‌کاری‌ها می‌پردازد و شامل اولین نگاه به درخت مهارت‌ها و مدیریت Inventory می‌شود.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

علاوه بر این، نوآه هیوز به عنوان کارگردان بازی Marvel's Avengers، در مصاحبه‌ای با وبلاگ PlayStation راجع به ساختار بخش Co-Op و سیستم پیشرفت شخصیت‌ها جزئیاتی به اشتراک گذاشت. او گفت جزئیات بیشتر را در اوایل سال 2020 منتشر خواهند کرد. در بازی دو نوع ماموریت به نام‌های Hero و Warzone وجود دارند.

ماموریت‌های Hero فقط تک‌نفره هستند و بخشی از داستان کلی محسوب می‌شوند. این ماموریت‌ها برای نشان دادن هر قهرمانی است که به لیست شخصیت‌های خود اضافه می‌کنید. ماموریت‌های Warzone را می‌توان به‌صورت تک‌نفره یا گروهی تا 4 نفر با هر قهرمان در لیست خود تجربه کرد. مقیاس هر ماموریت براساس تعداد اعضا و ترکیب تیم خواهد بود.

شخصی‌سازی بازیکنان در تجربه بازی مهم است. بازیکنان می‌توان ابزار و مهارت‌های قهرمانان را شخصی‌سازی کرده و لباس‌های گوناگون و متفاوت زیادی برای آن‌ها انتخاب کنند که تمام این‌ها تجربه‌ای شخصی به‌وجود می‌آورند. برای مثال، شخصی ممکن است Thor را به عنوان یک قهرمان مقاوم در برابر حملات و کنترل کننده جمعیت و مردم بسازد و بازیکن دیگر در شخصی‌سازی آن تاکتیک‌های مبارزات تن به تن را در اولویت قرار دهد. برای سازندگان مهم است تا قهرمان هر شخصی حس منحصر به‌فردی داشته باشد.

همچنین قهرمانان بازی ابزار مخصوص به خود را دارند که هر یک دارای ارزش، آمار و Perkهای خود هستند. Perkها اصلاحات منحصر به‌فردی محسوب می‌شوند که نحوه بازی با هر قهرمان را بهبود می‌بخشند.

بازی Marvel's Avengers در روز 26 اردیبهشت 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.