Menu

گزارش؛ فروش Call of Duty: Modern Warfare در انگلستان به نسبت Black Ops 4 بالاتر بوده است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طی هفته‌ی گذشته Modern Warfare توانست از نظر میزان فروش از سایر عنوان‌های عرضه شده در همین بازه زمانی، از جمله The Outer Worlds، WWE 2K20 و MediEvil سبقت بگیرد.

هفت روز گذشته هفته‌ی خوبی برای بازی‌های ویدئویی در نظر گرفته می‌شود چرا که با انتشارهای نسبتاً خوبی طرف بوده‌ایم، البته جای تعجب چندانی ندارد که Call of Duty: Modern Warfare در نهایت توانسته بزرگ‌ترین فروش هفته را نسیب خود کند.

ابداً هیچکس شوکه نشد که با خبر شود، Call of Duty: Modern Warfare توانسته جای خود را به بالای جدول فروش انگلستان محکم کند. به احتمال زیاد Modern Warfare به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019 نیز تبدیل شود که یعنی حالا حالاها باید شاهد نام آن در لیست فروش‌های برتر هفته باشیم.

با توجه به مقایسه‌ای که توسط GamesIndustry.biz انجام شده، نسخه‌ی Call of Duty امسال به نسبت عنوان قبلی خود یعنی Black Ops 4، 39 درصد افزایش فروش داشته است. این مقدار هنوز به قدری خوب نیست تا رکورد فروش نسخه‌های فیزیکی Call of Duty: WWII را بشکند ولی با در نظر گرفتن فروش‌های دیجیتالی، گفته می‌شود تعداد کپی‌های خریداری شده تقریباً برابری می‌کنند.

به دنبال Modern Warfare و در جایگاه دوم بازی پر طرفدار دیگری به نام FIFA 20 قرار داد که از لحاظ فروش جزء عناوین رده بالا حساب می‌شود. در مقام‌های بعدی نیز عنوان‌های تازه منتشر شده‌ی WWE 2K20، The Outer Worlds و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی MediEvil قرار گرفته‌اند. باید صبر کنیم و ببینیم در هفته‌های آینده با عرضه‌ی بازی‌های بیشتر چقدر تغییرات در این جدول رده‌بندی خواهیم داشت.