Menu

احتمال دارد که Uncharted 5 در دست توسعه باشد

ماجراجویی‌های شخیصت محبوب نیتن دریک در سال 2016 و بر روی PS4 به سرانجام رسید، اما آیا فرنچایز Uncharted هم به پایان راه خود رسیده است؟ استودیوی مرموز سن دیگو که اخیرا توسط سونی تاسیس شده و هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر نشده است می‌تواند در حال ساخت نسخه‌ی بعدی این سری بازی محبوب باشد و اگر این موضوع صحت داشته باشد، صداپیشه‌ی نیتن دریک یعنی آقای "نولان نورث" کاملا آماده‌ی بازگشت است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، آقای "بروس استرلی" که پیش از این بر روی عناوین Uncharted 2 و Uncharted 4 به عنوان کارگردان کار کرده بر روی توئیتر نوشته است که تمایل دارد تا مسئولیت ساخت Uncharted 5 را بر عهده بگیرد. پس از این موضوع، طرفداران جویای نظر نولان نورث را در این رابطه شده‌اند که پاسخ او را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

طرفدار:"سلام نولان نورث. کارگردان سابق Uncharted "بروس استرلی" گفت که تمایل دارد تا نیتن دریک برای Uncharted 5 باز گردد. نظر شما در این مورد چسیت؟"

نولان نورث:"آماده‌ام تا وسایل صخره نوردی را بیرون آورم و کارم را شروع کنم."

به نظر می‌رسد که سونی، استودیوی San Diego را مامور ساخت نسخه‌ی‌ بعدی Uncharted کرده است. اگر هم قرار باشد تا صداپیشه‌ی محبوب نیتن دریک به این پروژه بپیوندد، باید مراحل توسعه‌ی Uncharted جدید در نیمه‌ی راه باشد. البته این موضوع قابل ذکر است که "بروس استرلی" از استودیوی اصلی سازنده‌ی فرنچایز Uncharted یعنی ناتی‌داگ جدا شده و دیگر در این استودیو فعالیت نمی‌کند. اما آیا این احتمال وجود دارد که استرلی به استودیوی San Diego پیوسته باشد؟ این استودیو نفرات زیادی را طی مدت اخیر استهدام کرده است و به احتمال فراوان در حال ساخت عنوانی انحصاری برای کنسول PS5 می‌باشد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟