Menu

آخرین تریلر بازی Death Stranding فردا منتشر می‌شود – بروزرسانی: ساعت دقیق پخش تریلر مشخص شد

بروزرسانی:

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، استودیوی Kojima Productions یک تایمر را بر روی کانال توئیچ خود فعال کرده است و حال می‌توان گفت که پخش تریلر هنگام عرضه‌ی Death Stranding چه زمانی آغاز می‌شود. بدین ترتیب، می‌توان به صورت رسمی اعلام کرد که لانچ تریلر Death Stranding در ساعت 13:50 به وقت گرینویچ(17:20 به وقت ایران) پخش خواهد شد. ما نیز در پردیس‌گیم لینک تماشای این ویدئو را قرار می‌دهیم؛ لازم به ذکر می‌باشد که بهتر است بخش کامنت‌های توئیچ را به منظور عدم مشاهده‌ی هر گونه اسپویل داستانی غیر فعال کنید.

متن اصلی:

طی چند روز اخیر اخبار هیجان‌انگیزی از بازی مورد انتظار Death Stranding منتشر شدند. این عنوان به زودی بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد و روز گذشته بود که به صورت رسمی اعلام شد نسخه‌ی PC بازی در اوایل تابستان 2020 منتشر می‌شود.

اخیرا و همانطور که در این خبر اشاره شد، آقای "هیدئو کوجیما" اعلام کردند که یک غافلگیری با محوریت Death Stranding را برای غرفه‌ی سونی در رویداد Paris Games Weeek در نظر گرفته‌اند. حال به گزارش پردیس‌گیم، استودیوی Kojima Productions اعلام کرد که فردا و با آغاز رویداد Paris Games Week لانچ تریلر یا همان تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Death Stranding منتشر می‌شود. هنوز ساعت دقیقی برای انتشار لانچ تریلر مشخص نشده است اما می‌توان آن را به صورت زنده تماشا کرد. در صورت انتشار اخبار جدیدتر در این مورد، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر (جمعه 17 آبان) بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد و نقدهای بازی نیز یک هفته زودتر در تاریخ 10 آبان منتشر می‌شوند.