Menu

اولین تصاویر Overwatch 2 و World of Warcraft: Shadowlands فاش شدند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، تصویری از یک لوگو و طرحی هنری که به نظر مربوط به بسته‌ی الحاقی بازی World of Warcaft به نام Shadowlands باشد، منتشر شده است. این تصویر را یکی از کاربران توئیتر با آی‌دی WeakAuras به اشتراک گذاشته است. با وجود اینکه بلیزارد هنور واکنشی به این موضوع نشان نداده، اما به نظر می‌رسد که باید منتظر رونمایی رسمی از World of Warcraft: Shadowlands در جریان رویداد بلیزکان باشیم.

علاوه بر این، امروز تبلیغ WOW: Shadowlands نیز توسط چشمان تیزبین کاربران کشف شده است. این تبلیغ تصویری CGIمحور است که کارکتر Bolvar را در حالیکه یک پتک بزرگ در دست دارد، نشان می‌دهد.

همچنین، یک تصویر دیگر نیز در رابطه با Overwatch 2 لیک شده است. این تصویر که بر روی وبسایت Blizzardwatch منتشر شده، شخصیت‌های آشنای Overwatch از جمله Reinhardt، Mei، Geinji، tracer، Merci، Brigitte، Winstion را در کنار Echo نمایش می‌دهد؛ کارکتری که در بلیزکان پارسال معرفی شد.

بر خلاف Shadowlands، این نخستین باری نیست که گزارشات مختلف به در دست ساخت بودن Overwatch 2 اشاره می‌کنند. به تازگی وبسایت ESPN نیز اطلاعات جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشت که می‌توانید در این لینک مطالعه نمایید. رویداد بلیزکان در اریخ 1 نوامبر(جمعه 10 آبان) شروع شده و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.