Menu

به صورت رسمی تایید شد؛ Death Stranding بر روی PC منتشر می‌شود + اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی PC

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، بازی مورد انتظار Death Stranding در اوایل تابستان 2020 بر روی پلتفرم PC در دسترس قرار می‌گیرد. این خبر را استودیوی سازنده یعنی Kojima productions بر روی توئیتر اعلام کرد؛ متن این توئیت را می‌توانید در زیر مطالعه کنید:"

"تشکر از همه‌ی شما که طی این مدت از Death Stranding حمایت کردید. بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(جمعه 17 آبان) بر روی PS4 منتشر می‌شود. همچنین، استودیوی Kojima Productions شادمان است تا اعلام کند که Death Stranding در اوایل تابستان 2020 یر روی PC نیز در دسترس قرار می‌گیرد."

طی مدت اخیر گمانه‌ها‌زنی‌های بسیاری در ارتباط با نسخه‌ی PC بازی Death Stranding منتشر شده بود. عدم وجود برچسب Only On playstation بر روی کاور بازی باعث شده بود تا کاربران گمان کنند که جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما" بر روی پلتفرمی جز PS4 نیز منتشر می‌شود. کمپانی سونی ناشر Death Stranding می‌باشد و پیش از این نیز اعلام شده بود که این بازی در انحصاری کنسول PS4 است. معمولا عناوین فرست پارتی سونی تنها بر روی PS4 منتشر می‌شوند، اما به نظر می‌رسد بازی‌هایی نظیر Journey و Death Stranding به PC نیز راه پیدا کرده‌اند. دیدگاه شما در این باره چیست؟ لازم به اشاره است که نقدها و نمرات Death Stranding روز جمعه منتشر می‌شوند.