Menu

گزارش: از Overwatch 2 در جریان رویداد بلیزکان رونمایی می‌شود + انتشار اطلاعاتی جدید از بازی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ESPN، کمپانی Blizzard Entertainment از نسخه‌ی جدید بازی محبوب Overwatch که شامل لوگویی جدید، حالت‌های جدید بازی، نقشه‌ها، هیروها و حالت PVE می‌باشد در جریان رویداد بلیزکان رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات از طریق منبعی که در جریان اخبار بلیزکان می‌باشد و برخی دیگر از اسناد به دست آمده است.

طبق اسناد به دست آمده توسط ESPN، اولین تغییر مربوط به لوگوی بازی است که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید. طبق این لوگو، نواری نارنجی رنگ در کنار لوگوی اوورواچ مشاهده شده و بعد از آن نیز عدد 2 به چشم می‌خورد.

Talentهای هیروها و آیتم‌های درون بازی به بخش PvE بازی Ovwewatch 2 اضافه شده‌اند و یکی از ماموریت‌های این عنوان نیز تجربه‌ی داستانی 4 نفره‌ای است که در ریو دو ژانیرو جریان دارد. در حالی که بیشتر تمرکز بر روی داستان و المان‌های داستان‌سرایی می‌باشد، اما Overwatch 2 شامل حالتی جدید در بخش چند نفره به نام PUSH در کنار مدهای شناخته شده‌ی Assault، Control، Escort و Hybrid نیز می‌شود. بر اساس اسناد به دست آمده، Push در نقشه‌ای که در شهر تورنتو واقع شده است، جریان دارد.

از زمان عرضه‌ی Overwatch، بسیاری از اعضای جامعه‌ی کاربری از جمله بازیکنان لیگ حرفه‌ای Overwatch نسبت به مدهای کم‌طرفداری چون Assault اعتراض داشته و خواستار تغییراتی برای ایجاد تنوع در بازی بوده‌اند. اما به نظر می‌رسد که تلاش‌های تیم توسعه‌ی این شوتر اول شخص برای پاسخ به این درخواست، اضافه شدن حالت Role Queue برای انتخاب 2 هبرو در هر دسته بوده است و آن‌ها به سراغ توسعه‌ی نسخه‌ی دوم بازی رفته‌اند.

انتظار می‌رود تا حالت‌های داستانی و مدهای جدید Overwatch 2 برای شرکت‌کنندگان رویداد بلیزکان قابل تجربه باشند. همچنین این احتمال می‌رود تا بلیزارد حداقل از یک هیروی جدید نیز رونمایی کند.

رویداد بلیزکان روز جمعه 10 آبان کار خود را آغاز کرده و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت. دیدگاه شما در ارتباط با معرفی نسخه‌ی جدید Overwatch چیست؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.