Menu

تماشا کنید؛ تصاویری جدید از سریال تلویزیونی The Witcher

با اینکه هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای پخش سریال در نظر گرفته نشده، The Witcher ساخته‌ی Netflix به راحتی در میان یکی از مورد انتظارترین برنامه‌های تلویزیونی سال قرار می‌گیرد، به خصوص برای طرفداران بازی‌های محبوب CD Projekt Red. می‌دانیم در ماه‌های انتهایی سال میلادی جاری این سریال از راه خواهد رسید و حالا Netflix یک سری تصویر جدید به اشتراک گذاشته تا اندکی هواداران را سیراب کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، شبکه‌ی Netflix به شکل رسمی 8 تصویر جدید منتشر کرده که بخش‌هایی از پشت صحنه‌ی The Witcher را نمایش می‌دهند، در این عکس‌ها می‌توانیم چهره‌های آشنایی را ببینیم و البته در چند مورد فقط می‌توان برداشت‌هایی مبهم داشت. البته، همانطور که انتظار هم می‌رود، در این تصاویر شاهد گرالت آو ریویا که نقش آفرینی آن بر عهده‌ی هنری کویل (Henry Cavill) است را به همراه اسب موردعلاقه‌ش روچ (Roach) را می‌توانیم ببینیم. در کنار گرالت، ظواهر تازه‌ای از سیری و ینیفر با بازی فریا الن (Freya Allen) و آنیا کالوترا (Anya Chalotra) نیز به نمایش گذاشته شده. تعدادی از عکس‌ها شامل محتویاتی هستند که می‌توان آن‌ها را به صحنه‌هایی از Game of Thrones نسبت داد و نمایش نه چندان کاملی از یکی از هیولاهایی که در سریال خواهیم دید را در خود دارند.

در طول سال میلادی جاری چندین خبر درمورد اقتباس Netflix از The Witcher که در ابتدا تنها داستان‌هایی به زبان لهستانی، نوشته شده توسط آندر ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) بودند، به اشتراک گذاشته شد. در بین این اخبار، تعدادی تصاویر دیگر داشتیم که بخش‌های متفاوتی از سریال را به نمایش می‌گذاشتند و همچنین اولین تریلر نیز طی نمایشگاه Comic Con و در تابستان گذشته عرضه شد. این ویدئو، اولین و تنها تریلر رسمی است که از سریال دیده‌ایم و امیدواریم لازم نباشد خیلی منتظر بمانیم تا ببینیم فصل اول چه چیزهایی برای ارائه دارد.

سریال The Witcher طبق برنامه‌ها در اواخر سال میلادی جاری در شبکه‌ی Netflix پخش خواهد شد. می‌توانید تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید؛

the Witcher the Witcher the Witcher

the Witcher the Witcher

the Witcher the Witcher the Witcher