Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 516 و 517: از سگ نامیرا در Red Dead Redemption 2 تا باگ‌های بی‌شمار WWE 2K20

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 500 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان را برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 516: این اپیزود با Mirror's Edge آغاز می‌شود، جایی که پلاستیک مانع اصابت گلوله به پروتاگونیست بازی می‌شود. در GTA قصد داشتیم تا یک حرکت تماشایی اجرا کنیم که خب در نهایت آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. با توجه به کلیپ ارسال شده از For Honor، به نظر می‌رسد که این بازی را می‌توان به جای شبیه‌ساز ورزش گلف نیز تجربه کرد. در Mordhau یک ضربه‌ی خشن باعث رخ دادن اتفاقی عجیب می‌شود. در ادامه Forza Horizon 4 را داریم که در میانه‌ی یک پرش تماشایی، موتور خودرو فریز می‌شود. بریم سراغ رفیق قدیمی‌مان Rainbow Six Siege که احمقانه‌ترین روش ممکن برای حالت Ace را می‌بینیم. پرونده‌ی این اپیزود با Breath of the Wild بسته می‌شود، جایی که هنگام استفاده از سپر برای پایین آمدن از سطحی هموار، دچار آتش‌گرفتگی می‌شویم!

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 517: این اپیزود با Ghostbusters the Video Game شروع می‌شود، جایی که یک پرنده به صورت دنده معکوس بر روی هوا راه می‌رود! در The Division 2 یک راه جدید برای اصلاح موی گردن کشف می‌کنیم. در ادامه یک دوئل جانانه را در Tekken 7 تماشا می‌کنیم. در Rainbow Six Siege حتی نارنجک هم نمی‌تواند به نقاشی یک کودک آسیب برساند. این را هم متذکر شویم که For Honor هم‌اکنون نیز به استقبال هالووین رفته است. در Mordhau از مخفی‌کاری به سبک سری بازی‌ Metal Gear Solid بهره برده و چندین نفر را نفله می‌کنیم. در Battlefield V یکی از بازیکنان بر روی آب راه می‌رود؛ البته نه به صورت عادی. این شما و این هم سگ نامیرای دنیای وسترن. همچنین، به نظر می‌رسد که یکی از بازیکنان، فیلمی را در Red Dead Redemption 2 ساخته است. دوستان بگذارید یک نکته‌ای خدمت هواداران پرورسلینگ(یا همان کشتی کج) عرض کنم:"بازی WWE 2K20 را فعلا خریداری نکنید." می‌پرسید چرا؟ خب در ادامه توضیح می‌دهم. در پارت اول، موی یکی از دیواها شبیه به کارکتر ترسناک فیلم حلقه یا شاید هم کینه شده است. در پارت دوم آقای دالف زیگلر قصد اجرای حرکت Drop Kick را داشت که بر روی هوا گیر کرده و دور خودش چرخید. در قسمت بعد هم هنگام ورود به سالن شاهد اجرایی حرکاتی ترسناک از سوی کارکتر بازی هستیم. در پارت بعدی و هنگام پرش از روی تاپ روپ، از حریف روی هوا به ضربه دریافت کرده و به جای اولمان باز می‌گردیم. در ادامه، خانم راندا روزی را بر روی پلکان فلزی کوباندیم و همین موضوع باعث فرو رفتن پلکان به درون رینگ شد؛ البته بدون اینکه خدشه‌ای به سطح رینگ وارد شود. در قسمت بعد با اوضاع افتضاح بخش شخصی‌سازی کارکترها در WWE 2k20 آشنا می‌شویم. آقای کرت انگل نیز در حال نقش‌آفرینی در یک فیلم ترسناک می‌باشد. اپیزود 517 با آخرین کلیپ WWE 2K20 تمام می‌شود، جایی که ورزشکاران در حال مبارزه در ارتفاع چند متری زمین می‌باشند.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزودهای 514 و 515 از اینجا قابل تماشا می‌باشند.