Menu

حتی تجربه بخش تک نفره داستانی Call of Duty: Modern Warfare نیز بر روی PC به اتصال دائمی به اینترنت نیاز دارد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Call of Duty: Modern Warfare ،DSOGaming به تازگی در دسترس قرار گرفت و اکنون می‌توان تایید کرد که تجربه آن بر روی PC به اتصال دائمی به اینترنت نیاز دارد. در حال حاضر هیچ راهی برای تجربه این عنوان به صورت آفلاین وجود ندارد و حتی برای تجربه بخش تک‌ نفره داستانی آن نیز باید به اینترنت متصل باشید.

حدس ما این است که Activision از یک سیستم همواره آنلاین برای محافظت از بازی خود در برابر کرک شدن استفاده کرده است. این اقدام ناشر Call of Duty: Modern Warfare مطمئننا هوشمندانه بوده است چرا که تاکنون هیچ گروهی نتوانسته از پس کرک کردن این شوتر نظامی برآید. البته از سوی دیگر شکی نیست که چنین اقدامی بر خلاف اصول مشتری مداری است.

Activision تاکنون در این رابطه بیانیه‌ای را صادر نکرده است و مشخص نیست که آیا برنامه‌ای برای اضافه کردن حالت آفلاین به بازی خود را دارد یا خیر.

علاوه بر الزام بازیکنان به اتصال دائمی به اینترنت، همچنین به نظر می‌رسد که وضعیت سرورهای بازی نیز در روز عرضه آشفته است. Infinity Ward و Activision در تلاش برای ارتقا تجربه کلی بازی هستند به نظر می‌رسد که تاکنون بسیاری از این مشکلات را با موفقیت رفع کرده‌اند.