Menu

مایک ایبارا از Microsoft همیشه به کارمندان Blizzard «حسودی» می‌کرده، بنابراین حالا به آن‌ها می‌پیوندد

معاون ریاست پیشین قسمت گیمینگ Microsoft، مایک ایبارا اعلام کرده در اوایل ماه نوامبر به عنوان معاون رئیس و مدیر کل به عضویت Blizzard Entertainment در می‌آید. به گزارش پردیس گیم و به نقل از pcgamesn، طبق گفته‌های وی در طی یک استریم زنده (بله، او استریم زنده هم انجام می‌دهد) او «همیشه به افرادی که رفته‌اند تا برای Blizzard کار کنند حسودی می‌کرده» و حالا ایبارا هم یکی از همان کارمندان است.

ایبارا مایکروسافت و Xbox را در اوایل ماه میلادی جاری ترک کرده و این خبر را به وسیله حساب توئیتر خود با متن «زمان ماجراجویی بعدی رسیده است» با طرفداران به اشتراک گذاشت.. که حالا می‌دانیم منظور از "ماجراجویی" استودیوی Blizzard بوده. ایشان بعد از به استخدام در آمدن به عنوان مهندس سیستم‌های کاری در سال 2000 حدود بیست سال به فعالیت در Microsoft ادامه داد. او پیش از آنکه در سال 2017 به مقام معاون ریاست گیمینگ Xbox برسد در بخش‌های مختلف این شرکت کار می‌کرد.

ایبارا جدایی خود از مایکروسافت را قبل از شروع جر و بحث‌های مربوط به Blitzchung – هنگ کنگ اعلام کرده بود (ماجرای بن شدن یکی از بازیکنان حرفه‌ای Hearthstone توسط Blizzard به علت گفتن "هنگ‌کنگ را آزاد کنید" در یک استریم زنده). این درگیری‌ها باعث مشکلاتی برای این غول بازی‌های ویدئویی شده اما با وجود نمایشگاه سالیانه‌شان یعنی Blizzcon که مدت زیادی هم تا شروعش نمانده، فرصت مناسبی پیش می‌آید تا توضیحات بیشتری درباره آن بشنویم. شاید ایبارا عهده‌دار این گفتگو باشد.

اگرچه زمان‌بندی آنچنان ایده‌آل نیست، به نظر ایبارا یکی از هواداران پر و پا قرص Blizzard است. او می‌گوید «تک تک بازی‌های Blizzard را در دانشگاه تجربه کرده» و ادعا دارد او بزرگ‌ترین طرفدار Diablo در جهان است و علاقه‌ی اون به World of Warcraft نزدیک بوده باعث شود «اخراج شود، طلاق بگیرد و از گرسنگی بمیرد». همچنین او عنوان کرده «تا سه سال پس از انتشار World of Warcraft فقط همین یک عنوان را بازی می‌کرده و در این مدت فرصت دوش گرفتن هم پیدا نمی‌کرده». او در نهایت 12 سال پیش تصمیم گرفت تا این اعتیاد خود را ترک کند.. ولی حالا دوباره بازگشته. به هر حال امیدوار هستیم موفقیت‌های آقای ایبارا در محل کار جدید او نیز ادامه پیدا کند.

Blizzcon در 10 آبان ماه برگذار می‌شود.