Menu

کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road به تحسین هیدئو کوجیما و بازی Death Stranding پرداخت

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما"، کارگردان برحسته‌ی فیلم Mad Max آقای "جرج میلر" نظر خود در رابطه با Death Stranding را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس‌گیم، در ویدئویی جدید که توسط وبسایت IGN منتشر شده است(و آن را در زیر می‌توانید تماشا کنید)، میلر به توضیح اینکه چرا او باور دارد Death Stranding محصولی برجسته در دوران فرهنگی امروز است می‌پردازد:"هیچگونه انقلاب فرهنگی‌ای به وجود نمی‌آید، مگر اینکه چیزی تازه و نوآور باشد. اگر ما همیشه به انجام کاری کهنه که امتحان خود را قبلا پس داده است بپردازیم، در هر صورت با شکست رو به رو می‌شویم."

سپس میلر به تفصیل درباره‌ی "هیدئو کوجیما" صحبت کرده و به این نکته اشاره می‌کند که او ظرفیت این را دارد که محدودیت‌ها را کنار بزند:"توانایی و مهارتی را که من در فیلمسازان ممتاز می‌بینم، حال در ساخته‌ی کوجیما سان نیز مشاهده می‌کنم. ریسک کارهای جدید اینجاست که مردم به راحتی آن را نمی‌پذیرند." از نظرکارگردان فیلم Mad Max: Fury Road،این احتمال وجود دارد که Death Stranding برای زمان خودش کمی بنیادشکن باشد؛ چیزی شبیه به اتفاقی که برای سری متال‌گیر سالید در نسل‌های قبل رخ داد.

همچنین، آقای "هیدئو کوجیما" نیز با انتشار توئیتی به صحبت‌های "جرج میلر" واکنش نشان داده است:

"بسیار خوشحالم که این کامنت درباره‌ی Death Stranding را از سوی فیلمساز برجسته و مورد علاقه‌ام "جرج میلر" دریافت کرده‌ام."

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Death Stranding ارتباط عمیقی با صنعت سینما دارد، از حضور بازیگرهای مشخوری چون "مدس میکلسن" و "نورمن ریدس" در آن گرفته تا تریلرها و پوسترهای بازی. اینطور به نظر می‌رسد که کوجیما موفق به جلب نظر اهالی سینما شده، اما باید دید منتقدان صنعت گیم چگونه به آن واکنش نشان خواهند دارد؛ نقدها و نمرات این بازی روز جمعه 10 آبان منتشر می‌شوند. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(جمعه 17 ابان) بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.