Menu

Division 2 :Ubisoft و Ghost Recon Breakpoint در زمینه فروش ناموفق عمل کردند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شرکت Ubisoft امروز تایید کرد که دو بازی Tom Clancy's The Division 2 و Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint هر دو شکستی مالی و تبلیغاتی بودند حتی علیرغم اینکه The Division 2 یکی از بازی‌های پرفروش امسال بوده و نقدهای مثبتی دریافت کرده است. البته این قضیه برای Breakpoint که بسیار پایین‌تر از انتظارات عمل کرد و لانچ خوبی نداشت انتظار می‌رفت.

چیزی که مشخص است این است که کیفیت Breakpoint یکی از دلایل اصلی‌ای بود که نتوانست انتظارات Ubisoft از این عنوان را برآورده کند. یکی دیگر از دلایل شکست این عنوان که توسط مدیرعامل Ubisoft یعنی "ایو گیمو" (Yves Guillemot) اشاره شد نسخه‌ی قبلی سری Ghost Recon یعنی Wildlands است. ایشان باور دارد که بازیکنان هنوز در حال انجام نسخه‌ی قبلی بودند و چندان هیجانی برای این نسخه نداشتند و این قضیه برای The Division 2 نیز صادق است. ایشان همچنین اظهار کرد که این دو دنباله بسیار شبیه نسخه‌ی قبلی خود بوده که هایپ و انتظار طرفداران را پایین‌تر آورده است.

البته باید این را هم دانست که Ubisoft پشتیبانی خوبی از بازی‌های خود می‌کند و تاکنون چندین لانچ ضعیف را به موفقیت‌های عظیم تبدیل کرده است که مهم‌ترین آن بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege است.

در پایان نظر خود را در رابطه با این خبر به اشتراک بگذارید.