Menu

با Fallout 1st آشنا شوید؛ تصمیم اشتباهی دیگر از سوی Bethesda؟

بسیاری از طرفداران Fallout و ساخته‌های Bethesda از عرضه‌ی Fallout 76 راضی نبودند. این بازی علاوه بر اینکه یک عنوان نقش‌آفرینی تکنفره نبود بلکه مشکلات فنی‌ زیادی داشت. اما برخی بودند که از این عنوان لذت بردند و چیزی در این بازی وجود داشت که آن‌ها را جذب می‌کرد. حال با تصمیم اخیر Bethesda بنظر می‌آید حتی وفاداران Fallout 76 نیز ناراضی هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، اشتراک Fallout 1st که 13 دلار ماهانه و 100 دلار سالانه برایتان آب می‌خورد دیروز به بازی اضافه شد و دو عدد از بزرگترین ویژگی‌های این اشتراک سرورهای خصوصی و نامحدود بودن فضای ذخیره سازی Crafting Materialها است که البته همانطور که انتظار می‌رفت هیچکدامشان درست کار نمی‌کنند.

سرورهای خصوصی با باکس‌های لوت شده و NPCهای مرده اسپاون می‌شوند که بازیکنان را به این فکر فرو می‌برد که شاید سرورها و مپ‌های کنونی که در بازی وجود دارند به عنوان "جهان‌های جدید" در حال استفاده شدن هستند. همچنین هرکسی که در لیست دوستانتان است قادر است وارد سرور خصوصی شما شود و این ممکن است برای کسانی که افراد زیادی را در لیست دوستانشان دارند مشکل‌ساز باشد.

همچنین Scrapbox که تمامی تجهیزات Crafting شما در آن ذخیره می‌شود نیز درست کار نکرده و بارها Scrapها در این جعبه ناپدید شدند.

این بسیار عجیب است که نه تنها Bethesda تصمیم گرفته سیستم اشتراکی در بازی خود که هم‌اکنون نیز وضع خوبی ندارد راه بندازد بلکه در پیاده‌سازی این سیستم نیز مشکلات زیادی داشته است. نظر شما در این رابطه چیست؟