Menu

با نمرات و نقدهای بازسازی MediEvil برای PS4 همراه باشید؛ بازگشت ناامید کننده یک کلاسیک خاطره انگیز

MediEvil یکی از عناوین کلاسیک PlayStation است که توسط استودیو Other Ocean Emeryville و با سرمایه‌گذاری Sony Interactive Entertainment برای کنسول PlayStation 4 بازسازی شده است.به گزارش پردیس گیم، این بازی امروز در دسترس قرار گرفت تا سایت‌ها و مراحل گیمینگ بتوانند به تجربه و نقد و بررسی آن بپردازند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به چکیده برخی از مهم‌ترین نقد و بررسی‌های این بازسازی کلاسیک.

Daily Star: 100

بازنگری استودیو Other Ocean بر عنوان MediEvil، بازسازی قابل احترام یک تجربه کلاسیک منحصر به فرد است. ممکن است اینطور فکر کنید که توسعه‌دهندگان جز یک کپی صرف کار دیگری را انجام نداده‌اند اما مشخصا برای حفظ جذابیت اصیل MediEvil زحمت زیادی کشیده شده است. و نتیجه؟ نمایش پر زرق و برقی از خلاقیت دوست داشتنی یک سری بازی که همچنان با محدودیت‌های ابتدایی خود همراه است.

Game Over Online: 90

در حالی که MediEvil نواقص اندکی دارد اما هسته اصلی بازی، به لطف بازنگری عمیق مکانیک‌های اصلی آن، سرگرم‌کننده‌تر از هر زمان دیگری است.

Game Rant: 80

بازسازی MediEvil برای PS4 همچنان به عنوان اصلی وفادار و در عین حال در مجموع تجربه لذت‌بخش‌تری است. بازسازی MediEvil برای PS4 می‌توانست حتی بهتر از این باشد اما عنوان ارائه شده همچنان فوق العاده است و به طرفداران برای تجربه بازسازی‌های دیگر عناوین این سری اشتیاق می‌دهد.

Destructoid: 75

با توجه به اینکه نسخه فیزیکی عنوان اصلی MediEvil این روزها با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد، این اندازه هزینه کردن برای بازسازی آن بر روی PS4 بسیار مقرون به صرفه و ناچیز است.

با نمرات و نقدهای بازسازی MediEvil برای PS4 همراه باشید؛ بازگشت ناامید کننده یک کلاسیک خاطره انگیز

VideoGamer: 70

یک بازسازی که می‌توانست ماهرانه و عالی لقب گیرد اما برخی ویژگی‌ها و امکانات تاریخ گذشته آن، این اجازه را نمی‌دهد، MediEvil ترکیب خوفناکی از هرج و مرج و حس سرگرم شدن است.

IGN: 65

MediEvil بار دیگر داستان دنیل فورتسک (شخصیت اصلی بازی) را با موفقیت از مرگ باز می‌گرداند اما در این بازسازی به اندازه کافی برای مدرنیزه کردن مکانیک‌های قدیمی بازی تلاش نشده است.

USgamer: 40

استودیو Other Ocean با بازسازی MediEvil، که در سال 1998 عرضه شد، و بازگرداندن آن به کنسول PlayStation در سال 2019 کار بزرگی انجام داده است. از نظر گرافیکی، این بازی برنده است. مشکل گیم‌پلی است که تفاوت چندانی نکرده است. سیستم مبارزه MediEvil خاک گرفته و طراحی مراحل آن نیز فاقد هر گونه حس اکتشاف است. نسخه PS4 عنوان MediEvil می‌توانست بازسازی ارزشمندتری باشد. اما در شرایط فعلی، تنها به افرادی توصیه می‌شود که حس نوستالژی عمیقی به آن دارند.

Trusted Reviews: 40

در شرایطی که عناوین پلتفرمر قابل احترام زیادی بر روی PS4 در دسترس قرار دارد، دلیلی قانع کننده‌ای برای پیشنهاد این بازسازی به شما نمی‌توانم پیدا کنم مگر آنکه از دوست‌داران قدیمی عنوان اصلی MediEvil باشید. حتی عنوان Knack هم در مقایسه با این بازسازی، ارائه‌دهنده تجربه درگیرکننده‌تری است و در هر بخش که فکرش را بکنید، از روی استخوان‌های شکننده آقای دانیل فورتسک (شخصیت اصلی بازی) عبور می‌کند. بعنوان کسی که به یک اندازه شیفته و وحشت زده تجربه عنوان اصلی MediEvil شده، بازسازی این بازی ناامیدکننده و تاسف بار است.

با نمرات و نقدهای بازسازی MediEvil برای PS4 همراه باشید؛ بازگشت ناامید کننده یک کلاسیک خاطره انگیز

Metro GameCentral: 30

یک بازسازی که در نتیجه احترام به عنوان اصلی خود، به یک اشتباه وفادار است، به طوری که کنار آمدن با گیم‌پلی و مکانیک‌های طراحی آن که حتی 21 سال پیش هم کار دشواری بود، اکنون دیگر غیر قابل تحمل است.

میانگین نمرات بازی براساس 50 نقد: 67