Menu

با نمرات و نقدهای عنوان Call of Duty: Modern Warfare همراه باشید؛ عنوانی برای نجات سری؟

Call of Duty: Modern Warfare بعنوان یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2019، امروز عرضه می‌شود و مطابق معمول نمرات و نقدهای آن از سوی سایت و مراجع گیمینگ در حال انتشار است. به گزارش پردیس گیم، این قسمت از Call of Duty همانطور که از نام آن پیداست، یکی از محبوب‌ترین زیر مجموعه‌های این سری شوتر نظامی را باز می‌گرداند اما نه با نادیده گرفتن عناوین گذشته بلکه با حفظ شخصیت‌ها و حال و هوای ماجراجویی‌هایی که بازیکنان در گذشته تجربه کرده‌اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به چکیده برخی از مهم‌ترین نقد و بررسی‌های این بازی.

Digital Chumps: 92

Call of Duty: Modern Warfare فرنچایز را به جایی که لازم بود، بازمی‌گرداند. شما با یک بخش داستانی بی‌نظیر، حالت تیمی Spec Ops، و یک بخش چندنفره متنوع طرف هستید که پذیرای همه افرادی خواهد بود که دوست‌دار جنگاوری‌های کوچک و بزرگ هستند.

Hobby Consolas: 90

Modern Warfare به لطف یک بخش داستانی جنجالی و هیجان‌انگیز، بخش چندنفره‌ای فوق العاده هم در حالت همکاری‌محور و هم رقابتی و البته استفاده از یک موتور بازی‌سازی جدید، بی‌شک یکی از برترین شوترهای اول شخص جنگ محور نسل حاضر است.

Hardcore Gamer: 90

Call of Duty: Modern Warfare ارائه‌دهنده یک بسته محتوایی شگفت انگیز است که نام Modern Warfare به آن افتخار می‌کند. Infinity Ward به مسیر درست بازگشته و تقریبا همه حالت‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare این حقیقت را اثبات می‌کند.

Everyeye.it: 90

این قسمت از سری Modern Warfare بی‌شک بهترین Call of Duty ای است که در سال‌های اخیر تجربه کردم. با وجود برخی مشکلات در ایده داستانی آن اما ارائه‌دهنده یک بخش داستانی قابل احترام و لذت‌بخش و البته درگیر کننده‌ترین تجربه چند نفره است.

TrueGaming: 90

بعنوان یکی از برترین دنباله‌های تاریخ، Modern Warfare سری Call of Duty را با ارائه یک بخش داستانی طراز اول و حالت‌های بازی همکاری محور متنوع، به مسیر اصلی بازگردانده است.

Game Informer: 88

Modern Warfare به دلیل ارائه حالت‌های بازی مختلف، شایستگی پرداخت دوباره و بازگشت به سری Call of Duty را داشت. نه تنها تمامی ایده‌های Infinity Ward در این قسمت جواب داده، بلکه برخی از آنها آنقدر موفق عمل کرده‌اند که می‌توان به هر یک به چشم بخش اصلی این سری بازی شوتر نظامی نگاه کرد. دستاوردهای Modern Warfare ممکن است به اندازه Black Ops 4 (که یکی از آنها Blackout بود) چشمگیر نباشد، اما همچنان ارائه دهنده یک تجربه چند نفره هیجان‌انگیز است. حالت بازی Gunfight به تنهایی ارزش تجربه کردن را دارد.

Gameblog.fr: 80

Call of Duty: Modern Warfare تنها یک بازآفرینی نیست. بخش تک نفره آن فوق العاده است، و بخش چند نفره به لطف حالت بازی Gunfight قابل احترام و تاثیر گذار. بازی فاقد عمق کافی است (یک دلیل بخش داستانی کوتاه آن است) که بتواند تجربه کاملی را ارائه دهد، اما این نقص آنقدر عمیق نیست که این عنوان را از لیست بهترین‌های شما در سال جاری حذف کند.

GamesRadar+: 80

Modern Warfare سریع و دیوانه‌وار است و استانداردهای جدیدی را برای شوترهای اول شخص سنگین و سرعتی تعیین می‌کند.

GameSpot: امتیاز موقت 70

قسمت جدید Modern Warfare از یک سو از عناوین گذشته خود تاثیر گرفته و از سوی دیگر استانداردهای خوبی را برای عناوین آینده سری تعیین می‌کند. با این حال، در موضوع و ایده داستانی خود و حالت‌های همکاری‌محور مشکلاتی دارد.

میانگین نمرات بازی براساس 19 نقد: 86