Menu

Google قصد دارد یک استودیوی فرست پارتی در مونترال برای Stadia تأسیس کند

با اینکه هنگام عرضه در ماه بعد شاهد هیچ بازی فرست پارتی برای Stadia نیستیم، گوگل برنامه دارد در آینده بازی‌های مخصوص خود را برای این پلتفرم بسازد. امروز، این هدف بیشتر به واقعیت نزدیک شد و آن‌ها اعلام کردند قصد دارند اولین استودیوی فرست پارتی خود را به زودی بازگشایی کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، معاون رئیس و مدیر Stadia Games، یعنی جید ریموند (Jade Raymond)، امروز اعلام کرد که اولین استودیوی توسعه آن‌ها به زودی در شهر مونترال شروع به کار خواهد کرد. ریموند با پستی در وبلاگ رسمی اظهار کرده؛ «استودیوی Stadia Games and Entertainment در آینده محتویات انحصاری و اصیلی را در ژانرهای مختلف موردعلاقه‌تان توسعه خواهد داد. Stadia طراحی شده تا مقصدی برای بازی کردن گیمرها باشد.. و مونترال شهری است که قصد داریم در آن شروع به ساختن بازی‌ها کنیم.»

این عنوان‌های فرست پارتی کِی قرار است از راه برسند؟ خب، گفتنش سخت است. با توجه به گفته‌های ریموند می‌توان برداشت کرد که فعلاً در مرحله استخدام نیروی کاری برای استودیو هستند، یعنی ممکن است مدتی طول بکشد تا بخواهند شروع به توسعه‌ی عنوان‌های قابل عرضه کنند. «در Stadia ما به دنبال "به اندازه‌ی کافی خوب" بودن نیستیم. باور ما بر بیشتر بودن است؛ جاه‌طلب‌تر بودن. جامع‌تر بودن. قابل دسترس‌تر بودن. فراگیرتر بودن. درگیرکننده‌تر بودن. می‌خواهیم این طرز فکر را به Stadia Games and Entertainment بیاوریم و حالا با اولین استودیو خودمان، دوست داریم بهترین توسعه‌دهندگان دنیا را به اینجا بیاوریم.»

طبق برنامه‌ها Google Stadia در انتهای آبان ماه و تاریخ 28ـم شروع به کار می‌کند. وقتی خبرهای بیشتری درباره‌ی استودیوی جدید گوگل منتشر شود شما را مطلع خواهیم کرد.