Menu

تماشا کنید: مقایسه گرافیکی اولیه نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 با برترین نسخه کنسولی

Red Dead Redemption 2 دو هفته دیگر به PC خواهد آمد و در همین حال اولین مقایسه‌های گرافیکی نسخه PC این بازی با نسخه‌های کنسولی در حال انتشار است. در ویدیو مقایسه‌ای جدید، اولین نمایش این بازی بر روی PC با صحنه‌ها و محیط‌های یکسان نسخه Xbox One X مقایسه شده است.

به گزارش پردیس گیم،متاسفانه این ویدیو مقایسه‌ای به شدت فشرده شده و به همین دلیل نمی‌توان تفاوت‌های گرافیکی دو نسخه از نظر کیفیت تکسچرها را مورد مقایسه قرار داد. با این حال، همچنان کیفیت بالاتر چشم اندازها در نسخه PC قابل تشخیص است. همچنین برخی از عناصر محیطی در نسخه PC پرجزئیات‌تر هستند.

بر اساس اعلام Rockstar، در نسخه PC چشم اندازها به شکل با کیفیت‌تری دیده می‌شوند و به همین دلیل جهت‌یابی در این نسخه ساده‌تر خواهد بود. همچنین به لطف کیفیت بالاتر نورپردازی سراسری و نورپردازی اجسام در نسخه PC، نورپردازی شب و روز و رد پا در سطوح برفی واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود. علاوه بر این، بازتاب‌ها نیز در این نسخه کیفیت بالاتری داشته و رزولوشن و عمیق سایه‌ها نیز بیشتر است. ارتقا کیفیت بافت‌های درختان و پوشش گیاهی و خز حیوانات از دیگر ویژگی‌های نسخه PC این بازی است.

همانطور که گفته شد، ویدیو زیر یک مقایسه گرافیکی اولیه است که یک دید کلی از ارتقا کیفیت بصری نسخه PC را به شما می‌دهد. در این ویدیو ویژگی‌های گرافیکی یک به یک مورد مقایسه قرار نمی‌گیرند و تا پیش از عرضه نسخه PC نیز چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

در ادامه شاهد این ویدیو مقایسه‌ای باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه