Menu

خالق Assassin’s Creed: بابت برج‌های رادیویی متاسفم

کارگردان دو قسمت ابتدایی سری Assassin's Creed و همچنین عنوان Prince of Persia: Sands of Time یعنی پاتریس دیسلیت اخیرا در جریان رویداد EGLX در تورنتو، کانادا طی یک مصاحبه کوتاه از گذشته کاری خود گفته است.

به گزارش پردیس گیم، دیسلیت در این مصاحبه از دلیل چگونگی ورود به صنعت بازی‌سازی و جایگاه فعلی خود در یک استودیو جدید و ساخت عنوان Ancestors گفت. اما قسمت جذاب این مصاحبه، پاسخ او به این سوال بود که آیا هنوز خود را بعنوان سازنده Assassin's Creed می‌شناسد.

پاتریس دیسلیت در پاسخ به این سوال گفت: "نمی‌دانم مرد! صادقانه بگویم، نمی‌دانم." این کارگردان در ادامه با خونسردی بیشتر گفت: "یه کمی! وقتی چندین سال از عمر خود را صرف کار بر روی چیزی کنید، این اتفاق می‌افتد. Breath of the Wild، واو! عنوانی که بعد از تکمیل نیم ساعت ابتدایی آن یا بیشتر، هر کاری می‌توانستید انجام دهید. تنها کافی بود که از برج‌ها بالا بروید و قسمت‌های مختلف نقشه را فعال کنید. متاسفم… این قسمتش تقصیر منه… "

دیسلیت پدر سری Assassin's Creed است که در میانه پروسه ساخت عنوان Brotherhood (سومین قسمت سری) از تیم سازنده این بازی جدا شد. این کارگردان با توضیح اینکه ملاقات‌های کاری خود برای تاسیس استودیو Panache Digital Games را با این اعتبار که خالق Assassin's Creed بوده، تشکیل می‌داده است، گفت به همه ساخته‌های خود افتخار می‌کند اما حقیقت این است که جایگاه فعلی خود را به لطف ساخته‌های قبلی، به دست آورده است.

پاتریس دیسلیت در پایان یادآور شد که در طول 10 سال گذشته عنوانی از سری Assassin's Creed را تجربه نکرده است و دلیل هم این است که نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد اما با شرایط کنار آمده و تماما بر روی استودیو تازه تاسیس خود متمرکز است. و همچنان بابت معرفی برج‌های رادیویی عذرخواهی می‌کند.