Menu

شایعه: اعضای خانواده شوالیه تاریکی در Batman جدید قابل بازی خواهند بود

به نظر می‌رسد که جزئیات جدیدی از عنوان جدید سری Batman، که در استودیو WB Montreal مراحل توسعه را می‌گذراند، منتشر شده است. بر اساس این شایعه، قسمت جدید سری بازی Batman، تحت عنوان Batman: Arkham Legacy شناخته خواهد شد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بازی را در نقش اعضای خانواده این ابرقهرمان دوست داشتنی تجربه کنند.

به گزارش پردیس گیم، این شایعه را یکی از لو دهندگان اطلاعات رویداد E3 2019 به نام Sabi مطرح کرده است. Sabi تقریبا تمامی سورپرایزهای کنفرانس‌های مطبوعاتی Microsoft ،Bethesda و Nintendo در E3 2019 را لو داد و به همین دلیل نیز توسط وکلای Nintendo تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. بنابراین بله، می‌توان گفت این منبع داخلی مورد استناد است.

Sabi در توییتر در این رابطه نوشت: "Arkham legacy؟؟" سپس ریتوییت این نوشته، گفت: "یه چیزایی در مورد قابل بازی بودن اعضای خانواده [Batman] به نظر میاد که منطقی باشه."

احتمالا چیزی تا معرفی قسمت جدید سری بازی Batman باقی نمانده است. طرفداران مدت‌هاست که در انتظار معرفی این بازی، که به نظر می‌رسد اینبار قهرمان اصلی آن، دامیان وین خواهد بود، هستند. 25 اکتبر (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) مصادف است با سالگرد عرضه Batman: Arkham Origins و ممکن است در این روز، جزئیاتی از Batman جدید نیز منتشر شود.

در خبری دیگر لازم به ذکر است که اخیرا یکی از برترین عناوین تاریخ سری بازی‌های بتمن و یکی از دستاوردهای سبک اکشن ماجراجویی یعنی عنوان Batman: Arkham City نیز هشت ساله شد. سازنده این بازی یعنی Rocksteady Studios در توییتر این خبر را اعلام کرد.