Menu

به نظر می‌رسد تغییرات در استودیو 343Indinstries هم‌چنان ادامه دارد؛ این بار تهیه‌کننده ارشد Halo Infinite از تیم توسعه بازی جدا شد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید بازی Halo Infinite و روند توسعه آن در چند وقت اخر دست‌خوش تغییرات زیادی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به جدایی "تیم لانگو"، کارگردان ارشد بازی از استودیو 343Industries در چند هفته پیش اشاره کرد. علاوه بر این موضوع، در آن زمان بیانیه‌ای به دست وبسایت Kotaku رسید که در آن ذکر شده بود تهیه‌کننده اجرایی بازی یعنی "ماری اولسن" به سِمتِ تهیه‌کننده ارشد ارتقا یافته است؛ اما خب به نظر می‌رسد این تنها تغییری نیست که تا زمان عرضه Halo Infinite شاهد آن خواهیم بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Windows Central، به تازگی در صفحه شخصیِ "اولسن" در وبسایت LinkedIn ذکر شده که او دیگر در 343Industries مشغول به کار نیست و هم‌اکنون به جای آن در Midwinter Entertainment فعالیت دارد.

Midwinter Entertainment یک استودیو مستقل بوده و هم‌اکنون در حال کار برروی بازی Scavengers است. نکته جالب ماجرا اینجاست که براساس پروفایل "اولسن"، وی هیچ‌گاه در نقش تهیه‌کننده ارشد Halo Infinite مشغول به فعالیت نبوده است. این احتمال وجود دارد که او به خاطر درگیری‌ها و اختلاف نظرهای داخلی برای مدتی کوتاه در این سِمت مشغول به کار بوده و یا اینکه فردی دیگر را برای این کار انتخاب کرده است. البته باید این نکته مهم را به یاد داشت که وظیفه مدیریت ساخت بازی هم‌چنان برعهده "کریس لی" است؛ وی پیش از این وظیفه مدیریت دیگر بازی‌های شوتر و اول‌شخص Halo که توسط 343Industries ساخته شده بوده را نیز برعهده داشته است.

بعد از ترکیب المان‌ها و عناصر مختلف در 2 بازی Halo 4 و Halo 5: Guardians، استودیو 343Industries وعده داد که با Halo Infinite برروی ریشه‌های این سری و چیزهایی که طرفداران درمورد آن دوست دارند تمرکز کرده و به نوعی شاهد یک "ریبوت معنوی" از بازی خواهیم بود. باید صبر کرد و دید که در سال آینده این قول‌ها تا چه مقدار عملی خواهند شد.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال 2020 میلادی همراه با کنسول Project Scarlett عرضه خواهد شد. علاوه بر این، بازیکنان 2 پلتفرم Xbox One و PC نیز می‌توانند در زمان عرضه به بازی دسترسی داشته باشند.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.