Menu

تماشا کنید: تریلر معرفی ششمین پروتاگونیست بازی Marvel’s Avengers

Marvel's Avengers سال آینده توسط کمپانی Square Enix منتشر می‌شود و تاکنون بازاریابی این عنوان بر روش شخصیت‌های بازی که چهره‌هایی آشنا و محبوب برای دوستداران سری فیلم‌های سینمایی کمپانی مارول می‌باشند، تمرکز کرده است؛ شخصیت‌هایی نظیر ثور یا کاپیتان آمریکا.

حال به گزارش پردیس‌گیم و در جریان مراسم کامیک‌کان شهر نیویورک، کمپانی‌های Square Enix و مارول از 6امین هیروی قایل بازی Marvel's Avengers رونمایی کردند؛ نام این شخصیت MS. Marvel یا Kamala Khan می‌باشد.

Khan یکی از چهره‌های جدید سری کمیک‌های مارول می‌باشد که در سال 2014 کار خود را آغاز کرد. اما طبق گفته‌های سازندگان، در دنیای Marvel's Avengers شخصیت Khan علاوه بر قابل بازی بودن، نقش بسیار مهمی نیز در داستان دارد.

مراحل ضبط حرکات و صداگذاری شخصیت Khan توسط "ساندرا ساد" انجام شده است که پیش از این در بازی‌های Rage 2 و Fallout 76 نیز حضور داشته است. شما می‌توانید تریلر معرفی شخصیت Kamala Khan یا MS Marvel را در زیر تماشا یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همچنین، ویدئویی از پشت صحنه‌ی ساخت تریلر و صحبت‌های سازندگان منتشر شده است که بازیکنان را با شخصیت Kamala Khan بیشتر آشنا می‌کند.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.