Menu

تماشا کنید: تصاویر و ویدئویی کوتاه از واکین فنیکس در پشت‌صحنه فیلم مستقل Joker لو رفت

همان طور که می‌دانید چند روز پیش کارگردان فیلم Joker یعنی "تاد فیلیپس"، از اولین تصاویر از تست گریم "واکین فنیکس" در نقش "جوکر" رونمایی کرد.

اما به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی ویدئویی کوتاه از پشت‌صحنه فیلم Joker‌ لورفته که "واکین فنیکس" را در یک ایستگاه مترو نشان می‌دهد. این ویدئو و تصاویر با تلاش یکی از پاپارازی‌ها (عکاسان مستقل که با تعقیب افراد معروف، از آن‌ها عکس‌برداری می‌کنند) منتشر شده‌اند.

"تاد فیلیپس" نیز در اینستاگرام خود در این مورد نوشت: "مشکل همین است. گوشه به گوشه صحنه فیلم‌بردای مملو از پاپارازی‌ها است. و اینکه آن‌ها مدام عکس‌های نه چندان خوب خود را منتشر می‌کنند، مرا از کارم منحرف می‌کند."

در این ویدئوی کوتاه لو رفته شاهد این هستیم که "فنیکس" به همراه عده‌ای از قطار پیاده شده و سبب ایجاد رعب و وحشت در ایستگاه مترو می‌شود. دیدن "فنیکس" در حال ایفای نقش، نگاهی واضح‌تر و بهتر از این شخصیت ارائه می‌دهد.

نقش Joker تا کنون توسط افراد بی‌شماری در سینما، تلوزیون و بازی‌های ویدئویی ایفا شده که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به "جک نیکلسون" در فیلم Batman تولید سال 1989 و "هیث لجر" در فیلم The Dark Knight و هم‌چنین صدا‌پیشگی "مارک همیل" در بیش از ده‌ها بازی و انیمیشن اشاره کرد.

فیلم Joker داستان تبدیل شدن "آرتور فلِک" از یک کمدین معمولی، به "جوکر" را روایت می‌کند. جایی که هنوز خبری از Batman نیست و خانواده "وین" به واسطه "توماس وین" شناخته می‌شود. این فیلم جدا از دنیای سینمایی DC بوده و نقش Joker در فیلم‌های Suicide Squad 2 ،Gotham City Sirens و فیلم مستقل Harley Quinn هم‌چنان برعهده "جرد لتو" (Jared Leto) خواهد بود.

دانلود | تماشا به صورت تمام صفحه

هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای فیلم Joker اعلام نشده ولی احتمالا در سال 2019 شاهد اکران آن خواهیم بود. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.