Menu

فروش عنوان Cuphead از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد

ساخته تحسین شده Studio MDHR یعنی عنوان Cuphead امروز دو ساله شد و تیم سازنده آن این مناسبت را در توییتر گرامی داشت. فروش Cuphead در آخرین آمار اعلام شده از مرز 4 میلیون نسخه عبور کرده بود اما بیانیه‌ای که توسط Studio MDHR به مناسبت تولد دو سالگی این بازی منتشر شده تایید می‌کند که فروش بازی از این هم چشمگیرتر بوده است.

Cuphead"امروز دو ساله شد، فروتنانه اعلام می‌کنیم که فروش بازی از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرده است!!"

"از این لحظه تا پایان هفته، بازی بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد. و منتظر باشید، چرا که به مناسبت 5 میلیونی شدن فروش بازی، قرار است 5 روز آینده را جشن بگیریم و هدیه‌هایی برای شما در نظر گرفته‌ایم."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Cuphead ،DualShockers ظرف تنها دو سال به فروش 5 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده و این برای هر استودیویی یک دستاورد بزرگ به حساب می‌آید و برای تیم کوچک Studio MDHR یک دستاورد حتی بزرگ‌تر. به مناسبت این موفقیت، بازی هم اکنون بر روی همه پلتفرم‌های مقصد خود (Nintendo Switch، PC و (Xbox One با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد. طرفداران این بازی باید تا پنج روز آینده پیگیر اخبار آن باشند چرا که Studio MDHR طی این هفته سورپرایزهای ویژه‌ای برای آنها خواهد داشت.

در ادامه طرح زیبایی که Studio MDHR به مناسبت تولد دو سالگی Cuphead منتشر کرده را تماشا می‌کنید.

فروش عنوان Cuphead از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد

Cuphead هم اکنون بر روی سه پلتفرمPC ، Xbox One و Nintendo Switch در دسترس قرار دارد.