Menu

Rockstar سرانجام در مورد ساخت بسته الحاقی تک‌نفره برای Red Dead Redemption 2 شفاف‌سازی کرد

وبسایت vg247 به تازگی مصاحبه‌ای را با شرکت Rockstar در ارتباط با Red Dead Online انجام داده و در این مصاحبه سوالی را هم در ارتباط با احتمال ساخت بسته الحاقی داستانی برای بخش تک‌نفره این بازی پرسیده است.

به گزارش پردیس گیم، پاسخ Rockstar به این سوال، حداقل برای دوست‌داران تجربه تک‌نفره داستانی امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد.

مسئول ارشد تولیدات آنلاین Rockstar خانم کیتی پیکا در این رابطه گفت: "در حال حاضر 100 درصد بر روی محتوای آنلاین متمرکز هستیم چرا که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم همه چیزهایی را که یک بازیکن می‌تواند در بخش تک نفره دوست داشته باشد را به دنیای آنلاین آورده و جزئیات بیشتری به آن دهیم."

برنامه‌های Rockstar برای محتوای آنلاین تفاوتی با افزونه‌های داستان محوری که این شرکت زمانی برای عناوین تک‌نفره خود عرضه می‌کرد، نخواهد داشت و هر بسته الحاقی چندنفره‌ای که این شر کت برای Red Dead Online عرضه کند، محتوای جدیدی را به دنیای عظیم این بازی اضافه خواهد کرد. بروزرسان Frontier از جمله محتوایی بود که اخیرا عرضه شد و سه نقش جدید را اضافه کرده و کیفیت زندگی در دنیای Red Dead Online را نیز در چندین زمینه ارتقا بخشید. اگر به دنبال تجربه تک‌نفره هستید، بخش داستانی Red Dead Redemption 2 همچنان در دسترس است و هر زمان که بخواهید می‌توانید آنرا تجربه کنید.

Rockstar سرانجام در مورد ساخت بسته الحاقی تک‌نفره برای Red Dead Redemption 2 شفاف‌سازی کرد

در ادامه تهیه کننده آنلاین Red Dead Redemption 2 آقای طارک حمد نیز در این مورد گفت: "قبلا هم گفتیم که چقدر بازی‌های تک نفره را دوست داریم و خوشبختانه داستان عظیم Red Dead Redemption 2 و لیست به همان اندازه عظیم سازندگان آن، گواهی بر این ادعا هستند."

"بلندپروازی تیم برای Red Dead Redemption 2 به اندازه وسعت آسمان، در همه زمینه‌ها عظیم بود و وقتی دنیاهایی در این مقیاس را خلق می‌کنیم، تجربه تک‌نفره تقریبا همیشه حرف اول را می‌زند. بلندپروازی ما برای بازی‌های آنلاین نیز به همین اندازه بالا است و با Red Dead Online ما به ساخت و گسترش دنیایی که برای داستان Red Dead Redemption 2 خلق کردیم ادامه می‌دهیم اما نه فقط از طریق نقش‌ها و شخصیت‌ها، بلکه همچنین از طریق دیگر فعالیت‌ها، رویدادهای تصادفی جدید، ملاقات شخصیت‌ها، راه های جدید برای تعامل با دنیا و سکونتگاه‌های جدید برای شخصیت شما، و در همین حال سعی می‌کنیم که تجربه کلی بازی را نیز ارتقا دهیم."

نظر شما در مورد استراتژی Rockstar در قبال Red Dead Redemption 2 چیست؟