Menu

سازندگان Dying Light 2 برنامه پشتیبانی چندین ساله از بازی را دارند

Dying Light 2 سال آینده منتشر خواهد شد (البته احتمال زیاد میان نسلی خواهد بود) و سازندگان جاه‌طلبی زیادی برای آن به خرج داده‌اند. نه تنها بازی دارای جهان عظیمی است که بسته به انتخاب‌های شما مسیرهای جدید و یکپارچه‌ای برای آن باز می‌شود، بلکه بخش‌های بزرگی از دنیای آن را بخاطر برخی تصمیمات خود از دست می‌دهید. این عنوان همچنین تجربه یک‌باره و کوتاهی نخواهد بود و سازندگان قصد پشتیبانی چندین ساله از آن را دارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، تایمون اسمکتالا به عنوان طراح بازی، در مصاحبه‌ای با Prankster 101 گفت برنامه‌های آن‌ها برای پشتیبانی با عرضه محتویات جدید برای بازی حداقل مثل نسخه اول خواهد بود (نسخه اول بازی هنوز هم به‌روزرسانی دریافت می‌کند). Dying Light 2 می‌خواهد حداقل از نظر عرضه DLCها مثل نسخه اول باشد تا طرفداران برای تجربیات بیشتر به سمت آن بازگردند:

"بله البته. از Dying Light 1 تا 4 سال بعد از عرضه آن پشتیبانی شد و برنامه‌های ما برای نسخه دوم دقیقا همین‌طور است. ما می‌خواهیم از این بازی تا بعد از عرضه پشتیبانی شود. می‌دانیم که بسیاری از طرفداران منتظر DLCها، به‌روزرسانی‌ها و چیزهای بیشتری که می‌توانند تجربه کنند خواهند ماند و ما قول می‌دهیم دقیقا همین‌ها را به آن‌ها ارائه دهیم."

بازی Dying Light 2 اوایل سال 2020 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.