Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد؛ صدرنشینی The Legend of Zelda: Link’s Awakening در هفته‌ی اول انتشار

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameindustries، بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening موفق شد تا صدرنشین جدول فروش منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 21 سپتامبر شود.

Link's Awakening جدیدترین نسخه‌ی بازسازی شده از مجموعه‌ی Zelda می‌باشد که توسط استودیوی Grezzo توسعه پیدا کرده است. Grezzo پیش از این نسخه‌های Ocarina of Time و Majora's Mask را برای کنسول 3DS بازسازی کرده بود. Link's Awakening تاکنون موفق‌ترین لانچ ساخته‌های Grezzo را در بریتانیا داشته و فروش آن 27 درصد بیشتر از Ocarina of Time در این منطقه است.

همچنین، دیگر نسخه‌ی مجموعه‌ی Zelda یعنی Breath of the Wild نیز با تجربه‌ی 22 درصد رشد فروش نسبت به هفته‌ی گذشته در جایگاه 16 چارت قرار گرفته است.

در مجموع، عناوین انحصاری Nintendo عملکرد بسیار خوبی در این هفته داشته‌اند. Mario Kart 8 Deluxe با 23 درصد افزایش فروش به رتبه‌ی سوم، Super Smash Bros Ultimate با 15 درصد افزایش فروش در جایگاه 18ام و Super Mario odyssey با 18 درصد افزایش فروش در جایگاه 24ام ایستاده‌اند.

نسخه‌ی Switch بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch نیز که در سال 2013 بر روی PS3 عرضه شده بود در رتبه‌ی 23ام جای دارد.

صدرنشین هفته‌ی گذشته یعنی Borderlands 3 به جایگاه دوم تنزل پیدا کرده است. این بازی تاکنون سریع‌ترین فروش را در میان عناوین 2K در بریتانیا داشته است، اما فروش آن نسبت به هفته‌ی قبل 69 درصد کاهش پیدا کرده است. Gears 5 نیز افت فروشی 74 درصدی را به خود دید و به رتبه‌ی چهارم سقوط کرد. فروش PES 2020 نیز 73 درصد کاهش پیدا کرد و در رتبه‌ی 5ام قرار گرفت.

دیگر تازه وارد این هفته Truck Driver بود که به قرارگیری در چایگاه 11ام بسنده کرد.

بهترین رشد فروش این هفته را ساخته‌ی یوبی سافت The Division 2 به خود اختصاص داد و با 114 درصد رشد فروش، از رتبه‌ی 20ام به رتبه‌ی 6ام پرتاب شد.

جدول کامل پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 21 سپتامبر را در زیر مشاهده می‌کنید.

بازی این هفته هفته‌ی گذشته
The Legend of Zelda: Link's Awakening 1 ورودی جدید
Borderlands 3 2 1
Mario Kart 8: Deluxe 3 6
Gears 5 4 2
Efootball PES 2020 5 3
Tom Clancy's The Division 2 6 20
Grand Theft Auto V 7 8
Spyro Reignited Trilogy 8 7
Crash Team Racing: Nitro-Fueled 9 10
NBA 2K20 10 4