Menu

CD Projekt RED توضیح می‌دهد که چگونه DLCهای Witcher 3 بر DLC‌های Cyberpunk 2077 تاثیر می‌گذارند

مکس پیرز به عنوان یکی از طراحان مراحل بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با VGC توضیح می‌دهد که چگونه DLCها، مراحل فرعی و مواردی دیگر این عنوان از DLCهای The Witcher 3 تاثیر گرفته‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، او در ابتدا گفت: "من به عنوان یک طراح مراحل تصمیم نمی‌گیرم که DLC بسازیم یا نه اما می‌دانم که تیم ما قطعا کارهای آینده را بررسی خواهد کرد. در The Witcher 3 با عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف و بهبود مواردی مثل رابط کاربری و چیزهای دیگر توانستیم بازی را برای بازیکنان بهتر سازیم بنابراین به بازخوردها گوش می‌دهیم ولی روی محتوای DLC هم متمرکز هستیم."

پیرز در ادامه افزود: "ما چیزهای زیادی از The Witcher 3 و چگونگی عملکرد DLC آموختیم. ما از آن‌ها یاد گرفتیم و استراتژی ما در عرضه DLC برای Cyberpunk 2077 هم همین است. ما آموخته‌های خود از The Witcher 3 را بررسی و آن‌ها را در Cyberpunk اجرا می‌کنیم."

پیرز در این مصاحبه همچنین از اهمیت دید اول شخص بازی و اضافه شدن بخش چندنفره بعد از عرضه گفت. علاوه بر این، پیرز افزود تیم سازنده قصد دارد هر مرحله از نظر ارائه گزینه‌ها و انتخابات مختلف حس قدرت‌مندی داشته باشد اما داستان بازی در پایان کلید کار است:

"من در طراحی مراحل فرعی هم نقش داشتم و آن‌ها به دلیل جهان عظیم بازی، بخش حیاتی آن محسوب می‌شوند. برخی از مراحل فرعی The Witcher 3 به نوبه خود حس ماموریت‌های اصلی را داشتند. ما عشق زیادی را به این زمینه و اجرای آن در جهان بازی، مثل چگونگی دریافت اعتبار خیابانی داده‌ایم که میزان اعتبار نشان می‌دهد با کدام فروشنده‌ها ارتباط دارید و مواردی از این قبیل. مراحل فرعی به نفع شما خواهند بود."

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.