Menu

به صورت رسمی تایید شد که مالکیت آی‌پی Sunset Overdrive در اختیار سونی می‌باشد

همانطور که انتظار می‌رفت، سونی هم‌اکنون مالک برند Sunset Overdrive می‌باشد. علی‌رغم اینکه بازی در ابتدا به عنوان یکی از عناوین انحصاری کنسول Xbox One منتشر شد، اما استودیوی سازنده یعنی Insomniac Games حقوق این IP را برای خودش محفوظ نگه داشته است. از آنجایی که چندی پیش، کمپانی سونی، استودیوی Insomniac Games را خریداری کرده است، ممکن است برای عده‌ای این سوال پیش بیاید که آیا امکان انتشار بازی Sunset Overdrive بر روی PS4 وجود دارد یا خیر.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، در گفت‌وگویی با وبسایت InsideGames، رئیس استودیوهای فرست‌پارتی playstation آقای "شوهی یوشیدا" تایید کرد که اکنون غول ژاپنی مالک آی‌پی Sunset Overdrive می‌باشد:"کمپانی Siny Interactive Entertainment هم‌اکنون حق و حقوق تمامی کارهای قبلی استودیوی Insomniac Games را در اختیار دارد."

در ادامه از او درباره‌ی پورت احتمالی بازی بر روی PS4 سوال پرسیده شد که یوشیدا سان در پاسخ گفت:"من مشتاق عناوین آینده‌ی این استودیو هستم."

با در نظر گرفتن این گفته‌، به نظر می‌رسد سونی علاقه‌ای به احیای فرنچایز Sunset Overdrive ندارد که با توجه به عملکرد ضعیف این بازی در برابر عنوان انحصاری PS4 یعنی Marvel's Spiderman که توسط Insomniac Games توسعه پیدا کرد و چه از نظر جلب نظر منتقدان و چه از نظر فروش فوق‌العاده عمل کرد، جای تعجبی ندارد.