Menu

شرکت مادر Bethesda نام تجاری جدیدی را با عنوان Redfall ثبت کرد

مدتی پیش در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) شرکت مادر Bethesda Softworks یعنی ZeniMax Media Inc.، نام تجاری جدیدی را برای یک بازی ویدئویی جدید ثبت کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این نام تجاری با عنوان Redfall ثبت شده و با توجه به توضیحاتی که از آن ارائه شده،‌ می‌دانیم که این باید نام یک محصول مرتبط با خدمات نرم افزارهای بازی‌های ویدئویی باشد که در رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی قابل استفاده است. نام تجاری Redfall با کد 9 ثبت شده است و این یعنی که احتمالا این نام مربوط به یک بازی تکنفره است، زیرا کد بازی‌های چند نفره که از قابلیت‌های آنلاین استفاده می‌کنند، معمولا 41 می‌باشد. در کل فعلا فقط می‌دانیم که Redfall قرار است یک نام تجاری برای یک نرم افزار در آینده باشد.

یکی از سوالات بزرگی که بعد از ثبت این نام تجاری در فضای مجازی به وجود آمد این است که آیا Redfall ارتباطی با دیگر سری بازی‌های شرکت Bethesda دارد یا یک بازی کاملا جدید است؟ مخصوصا در فروم Reddit خیلی به این موضوع پرداخته شد و بسیاری بر این باورند که Redfall با عنوان The Elder Scrolls VI که به صورت ناگهان در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی شد، مرتبط است. با اینحال حتی بزرگترین طرفداران این سری و حتی کسانی که به صورت کامل از تاریخچه‌ی جهان آن و داستان‌های آن مطلع هستند هم نتوانستند توضیح منطقی‌ای برای این ارتباط پیدا کنند و فعلا این ادعاها به هیچ وجه منطقی نیستند.

البته این احتمال هم وجود دارد که نام Redfall با بازی‌های مرتبط باشد که در بیرون از خود Bethesda و دیگر استودیوهای این شرکت ساخته می‌شوند، مانند Dishonored و The Evil Within. علاوه بر آن پیت هاینز (Pete Hines) هم مدتی پیش تائید کرد که نسخه‌ی سوم از سری موفق Wolfenstein حتما ساخته خواهد شد و احتمال اینکه نام Redfall با این بازی مرتبط باشد هم وجود دارد. با این تفاسیر اما بازهم شانس زیادی وجود دارد که ادعای کسانی که می‌گویند Redfall نام یک بازی کاملا جدید است هم درست از آب دربیاید.

در آخر هم لازم به ذکر است که نتیجه‌ی نهایی پروژه‌ی Redfall ممکن است اصلا با این نام نباشد، زیرا که در بسیاری از مواقع هم پیش آمده که یک شرکت نام تجاری‌ای ثبت کند و در آخر محصولش اصلا آن نام را نداشته باشد. با اینحال اما چیزی که باعث می‌شود ما امید داشته باشیم که Bethesda در محصول خود از نام Redfall استفاده کند این است که این شرکت سال‌ها پیش نام Starfield را ثبت کرد که همین باعث شد ما از وجود آن مطلع شویم و بعدها عنوانی با نام Starfield به صورت رسمی معرفی شد.

در هر حال، ما هنوز هیچ اطلاعاتی نداریم و باید منتظر خبرهای رسمی از سوی Bethesda باشیم. نظر شما چیست؟ تحلیل شما در رابطه با نام Redfall چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.