Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Borderlands 3؛ عنوانی مملو از شوخی، اکشن و سرگرمی برای طرفداران سری Borderlands

جدیدترین ساخته‌ی Gearbox Software و 2k Games یعنی Borderlands 3 تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد و از همین رو منتقدین کم‌کم شروع به انتشار نقدهای خود از این بازی کرده‌اند. البته شایان ذکر است که این تنها برای شرکت‌های ساکن در آمریکا کد نقد بازی را فرستاده و به همین دلیل نمرات کامل بازی پس از عرضه‌ی آن منتشر خواهند شد.

در ادامه با هم برخی از نقدها و نمرات بازی را مرور می‌کنیم.

XGN 95

Borderlands 3 از استاندارهایی که نسخه پیشین این بازی معین کرده بود نیز عبور می‌کند. داستان بازی واقعا بزرگ است و شوخی‌ها کاملا خنده‌دار و به روز هستند؛ علاوه بر این‌ها، اسلحه‌ها و Vault Hunter ها نیز منحصربه‌فرد بوده و تنوع خوبی دارند. در مجموع تجربه این بازی بر تمامیِ طرفداران سری Borderlands واجب است.

IGN 90

Borderlands 3 با بهره‌بردن از ده‌ها اسلحه‌ی جذاب و متنوع، شوخی‌های خنده‌دار و البته ماموریت‌هایی لذت‌بخش همان تجربه‌ای که از این سری انتظار می‌رود را ارائه می‌دهد.

Vandal 90

Borderlands 3 نسبت به نسخه پیشین خود از تمامیِ جهات بهتر و بزرگ‌تر است. این بازی همه‌ی چیزهایی که از نسخه سوم بازی انتظار می‌رفته را فراهم کرده است. Borderlands 3 عنوانی بسیار خوب است و تجربه‌ی آن چه به صورت تنها و چه به صورت چندنفره لذت‌بخش خواهد بود.

Power Unlimited 88

بهبودها و پیشرفت‌های بازی به حدی زیاد و خوب است که با خود فکر می‌کنید با Borderlands 5 روبرو هستید.

Game Informer 80

Borderlands 3 نامه‌ای عاشقانه خطاب به طرفداران این سری بوده و به نوعی بزرگداشتی برای گیم‌پلی و اتمسفری که این سری به خاطر آن محبوب شد، محسوب می‌شود. Borderlands 3 با همراه داشتن شخصیت‌هایی مختلف از نسخه‌های گذشته، شوخی‌های مسخره و خنده‌دار و اکشنی سراسر هیجان، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و خلاقانه را به ارمغان می‌آورد.

GameSpot 80

Borderlands 3 در زمینه‌ی باس‌ها مشکلات کوچکی دارد ولی گان‌پلی لذت‌بخش بازی و هم‌چنین شوخی‌های فوق‌العاده باعث می‌شود تا این کاستی‌ها زیاد به چشم نیایند. روایت شخصیت‌محور بازی عملکرد بسیار خوبی دارد و مکانیک‌ها و ویژگی‌های بازی – مخصوصا درخت مهارت از نو ساخته‌شده‌ و تاثیر شخصی‌سازی در اسلحه‌ها – به شما در انتخاب روش بازی‌تان آزادی عمل کامل می‌دهد. اگر تا به حال از طرفداران این سری نبوده‌اید، بعید است که Borderlands 3 بتواند نظر شما را تغییر دهد چرا که روند کلی این نسخه نیز همانند عناوین پیشین است: روایت داستانی مملو از شوخی و اکشن!

PC Gamer 63

Borderlands 3 از مجموعه‌ای بی‌پایان از شوخی‌هایی بد و اسلحه‌هایی تقریبا جالب در بی‌روح‌ترین داستانِ این سری تشکیل شده است. به نظر می‌رسد تنها نقطه تکیه‌کاه این نسخه اکشن آن و منفجرکردن موجودات مختلف است.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک با 17 نقد: 86

بازی Borderlands 3 در تاریخ 22 شهریور برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.