Menu

با توجه به توضیحات عینک دید در شب جدید خرده فروشی Gamestop: عنوان جدیدی از سری Splinter Cell در راه است

خرده فروشی Gamestop احتمالا عنوان جدیدی از سری Splinter Cell را لو داده است. این خرده فروشی اخیرا عینک دید در شب جدیدی را برای فروش به وبسایت رسمی خود اضافه کرد که در توضیحات آن، به دهمین قسمت از سری اکشن مخفی کاری Splinter Cell اشاره شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، البته Gamestop مدت کوتاهی بعد به این موضوع واکنش نشان داده و اقدام به حذف محصول مورد اشاره کرد اما کاربران موفق به ثبت تصویری از صفحه فروش این عینک دید در شب شدند و در ادامه می‌توانید آنرا مشاهده کنید.

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/p2e_wmqwp23.png

توضیحات Gamestop برای این محصول: "برای اولین بار از زمان معرفی Splinter Cell در سال 2002، و بعد از عرضه 9 عنوان پرفروش و مهم و در آستانه عرضه دهمین قسمت، شما این شانس را دارید که عینک سونار فرکانس بالا سم فیشر را در اختیار داشته باشید."

این عینک نوامبر سال جاری میلادی با قیمت 39.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. به این ترتیب ممکن است Ubisoft در همین بازه قسمت جدید Splinter Cell را نیز معرفی کند. حداقل توضیحات این عینک که اینطور می‌گوید.

باید به این نکته اشاره کرد که در توضیحات Gamestop به "دهمین قسمت از سری Splinter Cell" اشاره شده و نه عنوانی فرعی از این بازی یا حضور شخصیت اصلی آن، سم فیشر، در یک بازی دیگر؛ در این توضیحات به شکل کاملا واضح، به دهمین عنوان اصلی از سری Splinter Cell اشاره شده است.

رئیس Ubisoft آقای ایو گیلمو اخیرا به بازگشت این سری اشاره کرد.