Menu

کارگردان هنری Gears 5: بازی God of War عنوان بزرگی است و از آن الهاماتی گرفتیم

کم‌کم به عرضه بازی Gears 5 نزدیک شده‌ایم و به‌زودی شاهد انتشار نمرات و نقدهای آن خواهیم بود. شب گذشته یک تریلر 15 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش داستانی آن منتشر شد که نوید پیشرفت و بهبودهای زیادی را نسبت به نسخه قبلی می‌داد. این سری خود همواره الهام‌بخش بازی‌های دیگر بوده اما با این حال در نسخه پنجم شاهد مراحل گسترده‌تر و عناصر نقش‌آفرینی هستیم که از بازی‌های دیگر الهام گرفته است.

یکی از تغییرات در این نسخه، وجود مراحل جهان‌باز است که در Gears 5 شاهد دو مرحله برفی و بیابانی هستیم که هردوی آن‌ها تقریبا جهان‌باز هستند. پیش از این سازندگان از الهام‌گیری از Bioshock Infinite و دیگر بازی‌های جهان‌باز سخن گفته بودند.

به گزارش پردیس گیم، اکنون آن‌ها در مصاحبه‌ای با Telegraph راجع به God of War و کمک‌هایی هم که آن بازی در ساخت Gears 5 به آن‌ها کرده سخن گفتند. آریان هنبک، کارگردان هنری Gears 5، در این مصاحبه گفت:

"God of War برای من بازی بزرگی بود البته سناریوی آن دقیقا با بازی ما یکسان نیست اما سازندگان آن کار بسیار خوبی در ارائه راهنمایی نقشه برای مکان‌های خاص انجام دادند و به شما نشانه‌ها و علامت‌های بصری روی صفحه می‌دهند که در کل بازی پایدار هستند. تجربه آن بسیار لذت‌بخش بود و از آن نکاتی را برداشتیم اما عناصر به کار گرفته شده در آن بازی را طوری تغییر و اصلاح کردیم تا برای Gears 5 مناسب باشد."

بازی Gears 5 در تاریخ 19 شهریور برای PC و Xbox One منتشر می‌شود.