Menu

شایعه: از بازی Resident Evil 3 Remake به‌همراه یک بخش چندنفره جدید رونمایی خواهد شد

Capcom به‌زودی از یک بازی جدید Resident Evil رونمایی خواهد کرد. آیا این می‌تواند بازسازی Resident Evil 3 باشد؟ ممکن است اما بیایید مروری بر اتفاقات اخیر داشته باشیم. اوایل هفته جاری Capcom یک سایت برای Project Resistance، بازی جدید Resident Evil که برروی PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد ایجاد کرد. این عنوان در روز 18 شهریور معرفی می‌شود و شرکت‌کنندگان Tokyo Game Show شانس تجربه آن را دارند اما سوالی که ذهن طرفداران را درگیر کرده، این است که دقیقا با چه عنوانی روبه‌رو هستیم؟

تعدادی تصویر مدتی بعد از ایجاد آن سایت لو رفت و طبق آن تصاویر، ظاهرا با یک بازی آنلاین چندنفره روبه‌رو بودیم که به‌نظر مربوط به Resident Evil Outbreak می‌شد. با این وجود، AestheticGamer که در گذشته هم اطلاعاتی از Resident Evilها لو داده بود، فکر می‌کند این تصاویر مربوط به بخش چندنفره Resident Evi 3 Remake هستند.

به گزارش پردیس گیم، این فرد می‌گوید که 100 درصد مطمئن است این تصاویر برای Resident Evil 3 هستند یا حداقل این‌طور بوده و حالا به یک بازی مستقل و جداگانه تبدیل شده است. وی همچنین گفت:

"Resident Evil 3 Remake قرار بود یک بخش چندنفره 4v1 داشته باشد. مطمئن نیستم که آن زمان این حرف را باور کردم یا نه اما با این تصاویر احتمال می‌دهم که آن صحبت‌ها حقیقت داشتند. Capcom به هرکسی اجازه استفاده از موتور بازی‌سازی RE را نمی‌دهد و تا جایی که من می‌دانم، فقط 3 استودیوی دیگر به آن دسترسی دارند بنابراین برای من واضح شد که چه کسی در حال ساخت این بازی است و اصلا تعجب نمی‌کنم که این هم توسط همان سازندگان Resident Evil 3 Remake ساخته شده باشد و سوپرایز نمی‌شوم که بفهمم این مربوط به یک بخش آنلاین برای RE3 بوده که حالا به یک بازی مستقل و جداگانه تبدیل شده یا شاید هم روشی مخفیانه برای رونمایی از Resident Evil 3 Remake است. بخش بزرگ ماجرا، این است که تریلر آن مربوط به گیم‌پلی نیست و روی موتور RE در حال اجراست و ارزش تولید بالایی دارد. این یک بازی فرعی یا اسپین آف نخواهد بود و پول زیادی صرف آن شده اما باید دید که یک حالت آنلاین برای Resident Evil 3 Remake است یا یک بازی جداگانه و مستقل."

در نهایت نباید این حرف‌ها را کاملا درست و حقیقی در نظر گرفت و فعلا در حد شایعه هستند. فعلا تمام کاری که می‌توانیم بکنیم، صبر کردن تا روز 18 شهریور و اعلام جزئیات رسمی بیشتر است.