Menu

ستاره فیلم Black Panther به اقتباس سینمایی Rainbow Six پیوست

ستاره فیلم Black Panther یعنی "مایکل بی‌جردن" (Michael B. Jordan) که در این فیلم Marvel نقش شخصیت شرور Killmonger را برعهده داشت، به تازگی قراردادی امضا کرده تا در فیلم Rainbow Six و یک فیلم دیگر براساس داستان‌های "تام کلنسی" (Tom Clancy) حضور یابد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، "جردن" در فیلم‌های Rainbow Six و Without Remorse که براساس کتاب‌های "کلنسی" هستند، نقش "جان کلارک" را ایفا خواهد کرد. از آن جایی که فیلم Without Remorse داستان اصلی این شخصیت را روایت خواهد کرد، اول این فیلم عرضه شده و پس از آن نوبت به Rainbow Six می‌رسد.

بنابر گزارشات منتشرشده، استودیو پارامونت هم‌اکنون در حال انتخاب‌کردن کارگردان و نویسنده‌های فیلم Without Remorse می‌باشد و این یعنی روند تولید فیلم هنوز در روزهای اولیه خود قرار دارد. هنوز هیچ صحبتی از دیگر بازیگران و یا تاریخ انتشار احتمالی این فیلم نشده است.

شخصیت "جان کلارک" پیش از این نیز در فیلم‌های "تام کلنسی" حضور داشته است. نقش این شخصیت در فیلم Clear and Present Danger توسط "ویلیام دافو" (William Dafoe) و در فیلم The Sum of All Fears توسط "لیو شریبر" (Liev Schreiber) ایفا شده بود.

در دنیای تلوزیون نیز به تازگی سریال Jack Ryan که براساس شخصیت معروفی به همین نام و به نوشته "تام کلنسی" است، توسط Amazon TV منتشر شده است.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.