Menu

ساخت فیلم Metro 2033 توسط شرکت جدیدی تائید شد


فیلم Metro 2033 که مدتی پیش ساخت آن به دلیل انتقال وقایع داستانی به آمریکا کنسل شده بود، قرار است دوباره به دست یک شرکت جدید ساخته شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، دیمیتری گلوخوفسکی نویسنده‌ی مجموعه رمان‌های آخرالزمانی Metro به تازگی اعلام کرده است که اولین رمان او یعنی Metro 2033 قرار است به‌زودی تبدیل به یک فیلم سینمایی شود که در اوایل سال 2022 اکران می‌شود.

پیش از این شرکت MGM در سال 2012 حق ساخت فیلم Metro 2033 را به دست آورده بود و به ساخت آن مشغول شده بود، اما تهیه کنندگان آن می‌خواستند وقایع بازی به جای موسکو در واشنگتن دی سی جریان داشته باشد و این موضوع با مخالفت گلوخوفسکی دنبال بود تا نهایتا ساخت فیلم کنسل شود. اما فیلم جدید Metro 2033 قرار است در روسیه اتفاق بیفتد و شرکت روسی Gazprom Media وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده دارد. هنوز مشخص نیست که زبان این فیلم روسی است یا انگلیسی، اما به نظر می‌رسد که قرار است شاهد یکی از بزرگترین فیلم‌های سینمای روسیه باشیم و گلوخوفسکی از آن به عنوان یک بلاک باستر در سطح جهانی نام می‌برد.

او در این رابطه می‌گوید: "در روسیه من تهیه کننده‌ای را ندیدم که بتواند اقتباس سینمایی خوبی از این کتاب بسازد و به نظرم این حتی غیر ممکن به نظر می‌رسید. اما اکنون من تیمی را پیدا کرده‌ام که می‌توانم با اطمینان Metro را به آن‌ها بسپارم. جاه‌طلبی‌های ما شبیه به هم می‌رسد و می‌خواهیم یک فیلم بلاک باستر در سطح جهانی بسازیم که حتی برای کسانی که کتاب‌های این مجموعه را خوانده‌اند و با آن کاملا آشنا هستند نیز جذاب باشد. من همچنین آماده هستم تا تهیه کننده‌ی خلاق این فیلم شوم و به سازندگان با توصیه‌ها و کارهایم بتوانم کمک کنم."

هنوز هیچ چیز دیگری از این فیلم نمی‌دانیم و تنها می‌دانیم که قرار است در تاریخ 1 ژانویه 2022 (11 دی 1400) اکران شود. همچنین استودیوی 4A Games که پیش از سه گانه‌ی بازی‌های این مجموعه را ساخته بود، در حال کار بر روی نسخه‌ی جدید این سری است و گلوخوفسکی نیز بر روی داستان آن کار می‌کند.

در همین رابطه:

بازی نامه: مترو 2033 "قسمت اول"

نسخه‌ی جدید فرنچایز Metro در دست توسعه است

تماشا کنید: بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus معرفی شد

Metro Exodus بزرگترین لانچ تاریخ THQ Nordic را داشته؛ 4A Games در حال کار بر روی یک بازی معرفی نشده است