Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی انحصاری Astral Chain؛ یک اکشن لذت‌بخش و درجه یک دیگر از Platinum Games

جدیدترین ساخته استودیو خوش‌نام Platinum Games یعنی Astral Chain تا چند روز دیگر به صورت انحصاری برروی Nintendo Switch عرضه خواهد شد و براساس نقدها و نمرات بازی به نظر می‌رسد همان‌طور که انتظار می‌رفت،‌ با عنوانی خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده روبرو هستیم.

در Astral Chain شما باید به عنوان بخشی از نیروی عملیاتیِ ویژه، در برابر مخلوقاتی فضایی و عحیب که به دنیا حمله کرده‌اند مبارزه کنید. در بخشی از داستان بازی آمده است:

"در شهری مملو از فرهنگ‌های مختلف در آینده‌ای نزدیک،‌ زمانی که موجوداتی عجیب و خطرناک از بعدی دیگر ظاهر شده و به مردم، ساختمان‌ها و محیط حمله می‌کنند، شما باید در نقش نیروی عملیاتیِ ویژه به کمک مردم و نیروه‌های پلیسِ معمولی شتافته تا تهدیدها و خطرات را از بین ببرید."

بازی Astral Chain در تاریخ 7 شهریور به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد. در زیر با هم برخی از نقدها و نمرات بازی را مرور می‌کنیم.

Switch Player 100

Astral Chain یکی از بهترین، لذت‌بخش‌ترین و زیبا‌ترین بازی‌های اکشن سوم‌شخصیست که در چند وقت اخیر بازی کرده‌ام. در حالی که شاید روایت بازی در مواقعی ملودرام به نظر برسد، نبردها و مقابله با دشمنان چالشی هیجان‌انگیز و به قدر کافی چالش‌برانگیز ارائه می‌دهند.

VGC 100

یک بازی اکشن منحصر‌به‌فرد دیگر از Platinum Games. تک‌تک کمبو‌ها و مبارزت بازی لذت‌بخش بوده و بسیار خوب پیاده‌سازی شده‌اند.

Multiplayer.it 92

"تاکاهیسا تایورا" در اولین تجربه‌ی کارگردانی خود بسیار عالی عمل کرده است. اگر عاشق بازی‌های اکشن هستید و به Nintendo Switch نیز دسترسی دارید،‌ این جواهر درخشان بدون‌شک ارزش تجربه را دارد.

IGN 90

Astral Chain در تک‌تک قسمت‌ها عالی بوده و تجربه‌ای باورنکردنی ارائه می‌دهد.

Game Informer 90

من از تجربه Astral Chain لذت بسیاری بردم به نحوه‌ای که واقعا دوست نداشتم بازی تمام شود. Platinum باری دیگر در خلق دنیایی زیبا و غرق‌کننده عالی عمل کرده است. شدیدا دوست داریم شاهد تبدیل شدن این سری به یک فرانچایز و حتی ساخت انیمه‌ و فیلم‌هایی از آن باشم. گیم‌پلی مبتنی بر 2 شخصیتِ بازی به صورت حرفه‌ای و زیرکانه‌ای بسیار خوب پیاده‌سازی شده و حتی با اینکه Astral Chain به اندازه دیگر عناوین Remedy سخت و طاقت‌فرسا نیست، اتمسفری ایجاد می‌کند که حس یک نیروی قدرت‌مند و توقف‌تاپذیر را به شما القا می‌کند. شاید ضیف‌ترین بخش بازی داستان آن باشد ولی با توجه به اینکه استودیو با این بازی مسیر اصلی خود را عوض کرده، قابل قبول بوده و حتی دارای لحظه‌هایی به یاد ماندنی و یک پیچش داستانی غیر قابل پیش‌بینی است. در مجموع، Astral Chain یک بازی فوق‌العاده است.

ScreenRant 90

Astral Chain یک بازی اورجینال اصیل برای Nintendo Switch است. این بازی کاملا ارزش و کیفیت یدک‌کشیدن نام استودیویِ Platinum Games را دارد. در مجموع با یک بازی اکشن و ماجراجویی پیچیده و سطح بالا روبرو هستیم که امیدوارم در آینده تبدیل به یک فرانچایز شود.

Vandal 90

تجربه و خرید Astral Chain برای دارندگان کنسول Nintendo Switch واجب است. ما کاملا عاشق مفهوم و طراحی بازی شده‌ایم و Platinum Games نیز باری دیگر نشان می‌دهد که استاد ساخت بازی در این سبک است.

God is a Geek 90

یک بازی باکیفیت و خوش‌شاخت که چه برای افراد تازه‌کار و گیمرهای معمولی و چه برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای چالش‌برانگیز هستند بسیار مناسب است. در بازاری مملو از بازی‌های مختلف و تکراری، Astral Chain یک بازی منحصر‌به‌فرد و جالب است که در صورت دسترسی به Switch اگر آن را تجربه نکنید، واقعا حماقت کرده‌اید!

Stevivor 85

در حالی که روایت داستانیِ Astral Chain دارای شیوه‌های داستانی تکراری معماری انیمه‌محور است، در محموع بازی تجربه‌ای خوب ارائه می‌دهد.

GameSpot 80

Astral Chain یک تجربه‌ی باورنکردنی و فوق‌العاده از چیزهایی که Platinum Games در آن‌ها استاد است ارائه می‌دهد. استایل انیمه‌محور بازی نیز مبارزات را هیجان‌انگیزتر کرده و لذتی جالب به بازی بخشیده است. لحظات آرام بازی هم بسیار خوب هستند و سبب می‌شوند تا بتوانید پیش از شروع یک مبارزه سریع و مرگ‌بار از محیط Astral Chain لذت ببرید. بسیا بعد از 40 ساعت تجربه،‌من هنوز برای تجربه چالش‌هایی سخت‌تر مشتاق هستم و گوشه به گوشه بازی را برای چنین چیزهایی جست‌وجو می‌کنم.

Eurogamer Italy 80

Astral Chain یک بازیِ اکشن و ماجراجوییِ سایبرپانک بوده که توسط استودیو Platinum Games به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch توسعه یافته است. این بازی بهترین ایده‌های عناوین قبلی Platinum را برداشته و به شیوه‌ای جالب برای رسیدن به مفهمومی جدید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده است. داستان بازی نیز بسیار خوب و قانع‌کننده بوده و ترکیب‌شدن آن با شخصیت‌های زیبا که بسیار خوب طراحی شده‌اند سبب شده تا مشکلات اندکِ طراحی مراحل و سیستم پیشرفت بازی به چشم نیایند.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک: 88

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.